فیلم جلف ترین کنسرت ماکان بند ! / رقصیدن زننده روی صحنه !

رقص هندی گروه ماکان بند ،هوادارانش را شگفت زده کرد. این روزها  از ویدئوهایی که از این گروه هنری منتشر می شود پیداست آنها برای جذب مخاطب شگفتانه هایی در کنسرت های خود دارند.

ماکان بند یک گروه موسیقی ایرانی در ژانر پاپ است که در سال ۱۳۹۵ شکل گرفته‌است. این گروه تشکیل شده از رهام هادیان، امیر مقاره است.

رهام هادیان و امیر مقاره هر دو از خوانندگان و آهنگساز گروه ماکان بند از بچه های نسل 70 هستند و توانستند با شروع فعالیت های خود در طی یک سال موفقیت و محبوبیت بسیاری کسب کنند.

هادیان درخصوص همکاری خود با گروه گفت:سال ها بود که به صورت تک قطعه کار موسیقی می کردم، اما با شرکت در یک فراخوان با آقای خسروی آشنا شدم و به گروه ماکان بند رسیدم.

نام “ماکان” از ریشه فارسی و نام یکی از پسران کاک از حاکمان مازندران در قرن ۴ام میباشد. وی ابتدا از سربازان پر نفوذ ابوالحسین ناصر در گرگان بود و پس از چندی به حکومت تمیشه منصوب شد.

همچنین این گروه به حمایت یاشار خسروی بوجود امده است و از سال 95 و 96 آهنگ های خود را در رسانه های مجازی منتشر کرده و خیلی زود بخاطر سبک جدید موزیک و صدای دو خواننده به شهرت رسید و دانلود اهنگ های این گروه جزء پر طرفدار ترین اهنگ ها از نظر دانلود در سایت های موزیک همیشه در رتبه های بالا قرار گرفت.

کدخبر: 943664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟