زیرآب زنی از دید امیر غفارمنش / چه کسی زیرآب آقای بازیگر را زده است؟

امیر غفارمنش بازیگر تئائر ، سینما و صداپیشه معروف ایرانی در گفت و گوی اختصاصی خود در تحریریه رکنا حضور یافت.

پسری که پدرش مخالف بازیگر شدنش است، اما زندگی برایش طوری رقم می زند که بعد از یک فرار عجیب از رشته گرافیک به دانشکده هنرهای زیبا راه پیدا کند و روزی بشود همان بازیگری که مردم در قاب تلویزیون، تئاتر یا سینما او را بشناسند. امیر غفارمنش کنار جمع رکنا حضور یافت و پشت میز گفت و گوی ما نشست. مردی قاطع ، باهوش و با حرف هایی تند و تیز همه چیز را نقد می کرد و از عشق صحبت می کرد. خدا را در عشق می دید و عاشقان را آیینه تبلور خداوند در این زمین.

زیر آب زنی در زندگی امیر غفارمنش

امیر غفارمنش تا کنون زیر آب کسی را زده است؟ وی گفت :2 سال پیش یک فرد باعث شد 480 میلیون تومان زیر بدهی بروم، کارگردانی بود که وسط کار با بدهی هایی که به بار آورده بود از پروژه بیرون شد و چون سرمایه گذار من را می شناخت به جای ایشان ادامه دادم ، منتهی اسم خودش را به عنوان کارگردان گذاشتم اما عملا ادامه این کار دست من بود! این فیلم هنوز اکران نشده است!

چند ماه پیش بود که یکی از دوستان می خواست استعلام ایشان را از من بگیرد، گفتم این آدم خوبی است! چون روزی چیزی است که خداوند برای آدم ها مقدر می کند و اگر آن را دستکاری کنیم خیلی خطرناک است! زیرآب من را خیلی افرادزده اند اما نامشان را نمی آوردم چون این هم خودش نوعی زیرآب زنی محسوب می شود و بازی با آبروی طرف است.

کدخبر: 942563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟