عکس همسر زیبای دانیال حکیمی! + عکس خانواده جذاب  آقای خوش تیپ

عکسی جدید از دانیال حکیمی و همسرش منتشر شده است. دانیال حکیمی بازیگر سینما و تلویزیون است. دانیال حکیمی متولد شهر سمنان است. دانیال حکیمی با سریال خواب و بیدار به شهرت رسید. در ادامه عکسی جدید از دانیال حکیمی و همسرش را مشاهده می کنید.

دانیال حکیمی

دانیال حکیمی

دانیال حکیمی

بیوگرافی دانیال حکیمی

دانیال حکیمی متولد ۳۱ فروردین ۱۳۴۲ در شاهرود سمنان ، بازیگر تئاتر و سینماست. تحصیلکرده دیپلم رشته اقتصاد می باشد که در جوانی مدتی کونگ فو کار می کرد سپس وارد نمایش رادیویی شد و حالا خانوادگی در عرصه هنر حضور دارند.

در روستای میعان شهر شاهرود استان سمنان به دنیا آمد و از نوجوانی با رشته ورزشی کونگ فو کار فعالیت خود را شروع کرد. او سپس دوره های بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذراند و در سال ۱۳۶۰ وقتی ۱۸ ساله بود با نمایش ملکوت بروی صحنه تئاتر رفت.

ورود به رادیو

در سال ۱۳۶۳ از مدرسه عالی بازیگری فارغ التحصیل شد سپس اولین تجربه جدی خود را با نمایش فیزیکدان به کارگردانی حمید سمندریان در رادیو بدست آورد. وی علاوه بازیگری در رادیو ، نوشتن و تنظیم برخی نمایش ها را نیز برعهده داشت.

شهرت با خواب و بیدار

شهرت دانیال حکیمی بیشتر در سال ۱۳۸۰ با سریال خواب و بیدار به کارگردانی مهدی فخیم زاده در نقش علی جلالی سرگرد پلیس آگاهی شروع شد. او در این مجموعه با محمد صادقی ، رویا نونهالی و لادن طباطبایی همبازی بود.

ازدواج و فرزندان

دانیال حکیمی سال ۱۳۷۲ وقتی ۲۹ ساله بود با همسرش زیبا هاشم زاده ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام دایانا متولد ۱۳۷۳ و پسرش دانا متولد ۷۸ است.

حالا هر دو فرزندش نیز ادامه مسیر هنری راه پدر را می روند و تجربیات بازیگری هم دارند.

 

کدخبر: 941964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟