عکس عروسی محمد علیزاده با سارا منجزی پور ! / معمای این عروسی چیست ؟!

شب گذشته محمد علیزاده خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز مراسم عروسی خود را در تالاری که مراسم ازدواج محمدرضا گلزار برگزار شده بود؛ جشن گرفت.

به عقیده بسیاری از کاربران و شواهدی که وجود دارد همسر محمد علیزاده سارا منجزی پور معرفی می شود، اما هنوز هیچ عکس دو نفره ای از این زوج منتشر نشده است. به گفته بسیاری این زوج مانند سحر دولتشاهی و همایون شجریان مدت هاست که به صورت پنهانی با یکدیگر رابطه دارند.

 محمد علیزاده

تبریک تولد عاشقانه محمد علیزاده

محمد علیزاده و سارا منجزی پور

محمد علیزاده و سارا منجزی پور

محمد علیزاده و سارا منجزی پور

محمد علیزاده و سارا منجزی در کربلا

محمد علیزاده و سارا منجزی پور

محمد علیزاده و سارا منجزی پور

محمد علیزاده در ۲۳ دی سال ۱۳۶۰ در کرج متولد شد. وی در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند. علیزاده نخستین آهنگ خود را در ۲۴ سالگی اجرا کرد. محمد علیزاده فارغ‌التحصیل مهندسی کشاورزی است؛ اما علاقهٔ شدیدی که به موسیقی دارد موجب شد تا در موسیقی فعالیت کند و اولین آلبوم رسمی خود را در سال ۱۳۸۷ به نام همخونه منتشر کند. محمد علیزاده علاقهٔ خاصی به قرآن دارد و سه سال پیاپی توانسته مقام اول قرائت قرآن را کسب کند.

محمد علیزاده در 23 دی سال 1360 در کرج به دنیا آمد.وی در حال حاضر در تهران زندگی می کند. وی درخانواده ای کاملا فرهنگی و علمی رشد کرد پدرش معلم بود و یک خانواده سنتی که آنرا بزرگترین افتخار خود میداند بزرگ شد، یک خواهر دارد و میگوید خوانندگی را از 4 سالگی شروع کرده است.

کدخبر: 941960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟