زننده ترین لباس عروسی برای فرشته حسینی ! + عکسی که هوش پران است !

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد فرشته در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند. فرشته حسینی با نوید محمدزاده سوپراستار سینمای ایران ازدواج کرده است.

 

 

در نگاه اول به نظر می رسد این عکس ساختگی است اما با گذشت زمان ثابت شد که این عکس کاملا واقعی است و لباس عروس فرشته حسینی است که توسط طراح لباسی به نام محمدامین پوراسکندریان طراحی و دوخته شده است.

فرشته حسینی

لباس عروس فرشته حسینی از مجموعه اوت کوتور ،برند زردوز هست که با پارچه ی تور و با طرح هدهد و گندم تولید شده است. طی صحبتی که با طراح برند زردوز آقای محمد امین پوراسکندریان شد درمورد طرح لباس اینطور توضیح دادند:

هدهد و گندم در فرهنگ شرقی و ایرانی نمادی از خبر خوب و خیر و برکت است ، به همین دلیل این لباس را به صورت اختصاصی برای خانم فرشته حسینی طراحی کرده ایمو به هیچ عنوان مجدد تکرار نمی شود .

alt

مدت زمان طراحی تا اجرای این لباس، 6 ماه طول کشید چراکه کل لباس به صورت دستی پارچه سازی شده است، کت و شلوار نوید محمدزاده هم مختص ایشون شخصی دوزی شده و در قسمت شال کمر، هدهد دوزی و خوشه های گندم خیلی ظریف کار شده اند جنس پارچه فاستونی ایتالیایی است گفتنی است که این لباس ها گارانتی مادام العمر دارند !

 

کدخبر: 941509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟