زیبایی ژنی پریناز ایزدیار همه را جادو کرد + عکسی که وایرال شد

پریناز ایزدیار بازیگر نام آشنای سینمای ایران  به تازگی عکسی را  به رخ کشاند .که برداشت های جالب وخاص مخاطب را میتوان  به دنبال داشته باشد.

سن کودکی خانم ایزدیار در شمال کشور گذشت اما در دوره راهنمایی به دلیل شغل پدر مدارم در حال زندگی در شمال و تهران بود، او بعد از گذشت چند سال خانواده اش برای آخرین بار جهت زندگی به شمال برگشتند اما این بار او به همراه خانواده نرفته و در تهران ماندگار شد وبه  واسطه علاقه های مکرر وتلاش های بی وقفه توانست  درسینما وتلوزیون  وهمچنین در امر  صدا پیشگی  خوش بدرخشد.

جالبه که پریناز ایزدیار مجرد بوده و تاکنون هیچ خبری از ازدواجشان منتشر نشده است.

پرنیاز ایزدیار

پریناز ایزدیار بازیگر مطرح ایرانی است. پریناز ایزدیار با سریال صداوسیما (زمانه ) شناخته شد. اما اوج شهرت و محبوبیت پریناز ایزدیار به سریال نمایش خانگی (جیران و شهرزاد ) بر می گردد. پریناز ایزدیار اصالت مازندرانی دارد. پریناز ایزدیار برای فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شد.

پریناز ایزدیار

سیمرغ بلورین

ایزدیار سال ۱۳۹۴ وقتی ۳۰ ساله بود توانست در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «ابد و یک روز» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را بگیرد

تلویزیون را دوست ندارم

قبول دارم که تلویزیون خیلی زیاد به دیده شدنم کمک کرد اما من هم خیلی برای آن وقت گذاشتم اما اینکه خودشان من را دعوت کنند و خودشان هم مانع حضور من شوند رفتار بدی است.

کدخبر: 940316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟