تیپ کوزتی الناز شاکردوست در ملاعام /  لباس های خانم بازیگر سوژه شد

تصویری جدید از الناز شاکردوست بازیگر مشهور سینما و تلویزیون منتشر شده است. این عکس متعلق به تئاتر جدید الناز شاکردوست است که در تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست و خواهرش

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر معروف ایرانی است که در سال های اخیر سطح بازیگری اش به شدت پیشرفت داشته است و از دورانی که فقط به دلیل چهره زیبایش برای نقش ها انتخاب می شد فاصله گرفته است و حالا به یک بازیگر حرفه ای و با تجربه تبدیل شده است. الناز شاکردوست بازیگر مطرح و محبوب کشورمان است که علاوه بر بازیگری مدتی هم در صنعت مدلینگ فعالیت کرده است. تصویری جدید از استایل این بازیگر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر 39 ساله سینما و تلویزیون است. او به سرعت در 19 سالگی با فیلم گل یخ پا به سینما گذاشت و در کمتر از یک سال در 4 فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرد. الناز شاکردوست در سال 1397 برای فیلم شبی که ماه کامل شد برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شده است. الناز شاکردوست یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای ایفای نقش‌های جدی در سینمای ایران است. ویدئویی از لوس بازی الناز شاکردوست برای تبریک تولد برادرش در آسمان را مشاهده می‌کنید که سوژه کاربران فضای مجازی شد.

 

کدخبر: 940303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟