گریم دوره قاجار الهام پاوه نژاد که نشون میده همه جوره زیباست!

الهام پاوه نژاد بازیگر مشهوریه که این روزا می بینیم جز تئاتر فعالیت خاص دیگری نداره و اینبار با گریم تئاترش سوژه شد.الهام پاوه نژاد رو این روزها در فیلم و سریالی نمی بینیم اما در عوض خانوم بازیگر از پایه ثابت های تئاتر است که پشت بند هم ایفای نقش دارد.

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد و درآمدی که باور نکردنیه

برخی از رسانه های مجازی ادعا می کنند که الهام پاوه نژاد برای هر تیزر تبلیغاتی بین 500 تا 700 میلیون دستمزد دریافت می کند که قطعا این مبلغ بسیار زیاد و نجومی است.

اما این بازیگر الهام پاوه نژاد بسیار مشهور در فضای مجازی است ،از دسته هنرمندان دست به خیر است که بسیاری از آن مبلغ های دریافتی را صرف کمک به نهاد های خیریه می کند.

الهام پاوه نژاد متولد ۲۷ شهریور ۱۳۵۰ در تهران ، بازیگر و رستوران دارد است،تحصیلکرده فوق دیپلم رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد می باشد،در شهر تهران از پدری ارتشی و مادرش خانه دار به دنیا آمد و تنها یک خواهر مهندس بنام پریسا دارد ، اصالتا کرد و اهل پاوه کرمانشاه می باشد.

از تئاتر تا شهرت با تلویزیون

بصورت جدی سال ۱۳۶۹ با تئاتر دانشجویی و از سال ۱۳۷۰ بصورت حرفه ای با نمایشی به کارگردانی اکبر زنجانپور در سالن تئاتر سنگلچ بروی صحنه رفت،بعد از ۴ سال تجربه تئاتری در سال ۱۳۷۳ با سریال همسران کنار فردوس کاویانی ، مهرانه مهین ترابی و فرهاد جم به اوج شهرت رسید.

ازدواج

الهام پاوه نژاد اواخر دهه هفتاد با آقای کامکاری ازدواج کرد که یکسال بعد ثمره این زندگی تولد دختری بنام کردیا شد.

الهام پاوه نژاد

کدخبر: 940293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟