فیلم / پاشنه بلند پوشیدن سیامک انصاری بخاطر قد کوتاهش ! / جواد رضویان منفجر شد !

تیکه جواد رضویان به قد کوتاه سیامک انصاری مقابل شبنم مقدمی در نشست خبری یک فیلم را ببینید. جواد رضویان در این نشست خبری در صحبت هایش چندین بار می گوید که شبنم مقدمی قدش از سیامک انصاری بلند تر است و این باعث شده تا فضای طنزی ایجاد شود.

گریم جواد رضویان

عکسی از جواد رضویان با چهره کاملا پیر و شکسته که مربوط به گریم یک سریال است را در ادامه مشاهده می کنید.

جواد رضویان

جواد رضویان بازیگر معروف و کمدی سینما و تلویزیون است. او سال ها در حوزه طنز فعالیت داشته و 90 درصد آثار او در این حیطه است. او با بازی در کنار دیگر چهره های طنز مانند مجید صالحی و... شهرت زیادی میان مخاطبان به دست آورد. تصویری از جواد رضویان در کنار دخترش منتشر شده که نشان دهنده شباهتشان است.

جواد رضویان

جواد رضویان زادهٔ ٢۵ خرداد ۱۳۵۳ است.جواد رضویان در قم بازیگر، کارگردان، خواننده و مجری ایرانی است.سیدجواد رضویان از پدری قمی و مادری یزدی در شهر قم به دنیا آمد.جواد رضویان به‌طور اتفاقی وارد رشته بازیگری شد. جواد رضویان سال هاست که ازدواج کرده است و صاحبب دختری به نام یامین می باشد. وی می گوید همسرش به شدت در زندگی اش تاثیر مثبت داشته است. سید جواد رضویان در سال ۷۶ اولین بار با مجموعه تلویزیونی “سیب خنده” توانست چهره شود.

جواد رضویان

بیوگرافی سیامک انصاری

سیامک انصاری ، زاده ۱۳۴۷ که به گفته خودش در ویژه برنامه نوروزی ۱۳۹۷ شبکه سه، اصالتی تهرانی دارد. سیامک انصاری فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از «دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی» (واحد تهران مرکز) است. پدرش به گفته خود در برنامه اینترنتی ۳۵ تاجر فرش بوده و به کشور آلمان فرش صادر می‌کرده. سیامک انصاری در سال ۱۳۹۰ با طناز هادیان ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۷ از هم جدا شدند. او به علت بازی کردن در مجموعه‌های کمدی و طنز تلویزیونی بیشتر به عنوان کمدین شناخته می‌شود اما در آثار او فیلم‌های سینمایی غیر کمدی نیز دیده می‌شود.

همسر سیامک انصاری

سیامک انصاری

آشنایی سیامک انصاری و طناز هادیان

طناز هادیان همسر سیامک انصاری در مورد نحوه آشنایی و ازدواج شان می گوید که از طریق یکی از دوستان خانوادگی با هم آشنا شدند و به واسطه آن چندین بار یکدیگر را ملاقات کرده بودند.

طناز هادیان عنوان می کند او نیز مانند سیامک انصاری اصلا برای ازدواج برنامه نداشته است.

این زوج که در ابتدا بسیار خوشبخت بودند بعد از گذشت 7 سال از یکدیگر جدا شدند.

سیامک انصاری

 

کدخبر: 940033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آنا جمشیدی
آیا این خبر مفید بود؟