عکس خواهر و برادر جذاب و چشم رنگی نیکی کریمی ! /  محل تولد : لندن !

عکسی جالب و دیده نشده از برادر نیکی کریمی بازیگر مطرح و خوش چهره ایرانی منتشر شد که این دو شباهت جالبی به یکدیگر دارند.هر متفاوت از خودش در خارج از کشور منتشر کرد و سوژه شد.

نیکی کریمی

نیکی کریمی

نیکی کریمی همونطور که میدونید چهره ای نچرال و ساده اما در عین حال زیبا داره. یه همین علت بر این نظره که سینما پر شده از لب و گونه های پروتزی که خب این روند اصلا جالب نیست. البته که خب این روزها بازار اونهاست که حسابی داغه! نیکی کریمی تنها بازیگر نیست و ایشون رو میشه کارگردانی قدر دونست که با نویسندگی و کارگردانی فیلم “آتابای” نشون داد توانایی ای فراتر از اونچه که نشون میده داره.

نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران ، بازیگر و کارگردان سینماست،تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکا می باشد،یک برادر بنام «خشایار» و یک خواهر بنام «نازنین» دارد که به همراه پدر و مادرش در انگلستان زندگی می کنند.

نیکی کریمی

نیکی کریمی

در سال 71 به دلیل بازی در فیلم سارا توانست جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره های سن سباستین و نانت را به دست آورد. در همان سال برای تحصیل در رشته طراحی لباس به امریکا رفت.

نیکی کریمی

در سال ۱۳۸۳ اولین فیلم بلندش به نام یک شب را کارگردانی کرد. این فیلم به خاطر شرایط ممیزی در ایران اکران نشد ولی در جشنواره‌های معتبر خارجی درخشید از جمله در جشنواره فیلم کن مورد توجه قرار گرفت. نیکی کریمی فیلم بعدی خود به نام چند روز بعد را در سال ۱۳۸۵ و در شرایطی ساخت که هنوز تکلیف اکران یک شب در هاله‌ای از ابهام قرار داشت او در فیلم دوم خود بازی هم کرد و فیلمی قابل قبول و تحسین شده کارگردانی کرد ولی باز این فیلم هم به خاطر مسائل ممیزی در ایران هنوز اکران نشده‌است.

منبع : بدین سان

کدخبر: 939433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟