فریاد طلاق یکتا ناصر از شوهرش در این استوری ! / باید فراموش کرد !

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزوین ایران است که چند سالی است با منوچهر هادی کارگردان ایرانی ازدواج کرده اند. این زوج یک فرزند دختر به نام سوفیا دارند. چند ماهی می شودکه با پخش فیلم تولد منوچهر هادی شابعاتی مبنی بر طلاق این زوج در فضای مجازی پخش شده است. یکتا ناصر با انتشار پستی به این شایعات دامن زد اما هیچ کدام واکنش رسمی دراین باره نداشته اند. حتی یکتا ناصر در جشن حافظ نیز به تنهایی حضور پیدا کرد.

عده‌ای از کابران فضای مجازی با این استوری حدس زدند که یکتا ناصر از منوچهر هادی جدایی شده است. اخبار متناقضی درباره جدایی منوچهر هادی و یکتا ناصر وجود دارد.

استوری جدید یکتا ناصر در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است.

یکتا ناصر

یکتا ناصر درجشن حافظ

در ایران جشنواره حافظ بعد از جشنواره فجر مهم‌ترین رویداد سینما و تلویزیون، محسوب می‌شود. از این رو بازیگران به احترام نگاه بیننده آراسته ظاهر می‌شوند و به فراخور سبک پوششی خود مناسب‌ترین استایل را انتخاب می‌کنند.

یکتا ناصر، بازیگر دوست‌داشتنی کشورمان برای جشن حافظ 1402 استایل زیر را برگزید. او در این استایل از رنگ‌های محدودی استفاده کرد. یکتا یک پیراهن راسته و ساده مشکی میدی را با یک کت کارشده سورمه‌ای زیبا پوشد. بوت بلند و شالی که یکتا ناصر انتخاب کرده بود هم در پالت رنگی‌ای مشابه با کتش بود.

یکتا با ظرافتی خاص دستبندی تقریبا هم‌رنگ با آن‌ها به دست داشت. علاوه بر انسجام استایل و همخوانی رنگی که در استایل یکتا به چشم می‌خورد؛ میکاپ جذاب و موهای فر مش‌کرده او هم کاملا مناسب او بود و به چهره‌اش می‌آمد. موافق هستید؟

یکتا ناصر

یکتا ناصر

کدخبر: 939234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟