زیبایی مصنوعی نیوشا ضیغمی ! + جذاب ترین عکس خانم بازیگر !

نیوشا ضیغمی تصویری با یک تم صورتی از خود منتشر کرد که نشان می دهد چهره اش به کلی عوض شده است و کمتر کسی می تواند او را بشناسد.

نیوشا ضیغمی

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی سال 1382 با سریال در چشم باد به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی وارد حوزه بازیگری شد.در همان اثر اول به شهرت قابل توجهی رسید.یک سال بعد در سه اثر سینمایی به ایفای نقش پرداخت.

او همچنان هم مورد توجه مخاطبان سینما و تلویزیون قرار دارد.اما در طول سال های اخیر بسیار کم کار شده و در این باره توضیحی نداده است.نیوشا ضیغمی آخرین بار سال قبل در سریال تلویزیونی تازه وارد دیده شد .

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در مراسم آتیلا پسیانی

تصویری از نیوشا ضیغمی در مراسم آتیلا پسیانی در فضای مجازی پر بحث شده است.

نیوشا ضیغمی

نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج نیوشا ضیغمی و همسرش

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

آرش پولادخان:حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.راستش را بخواهید مهم ترین ملاک من برای ازدواج شخصیت و ادب و احترام بود. من در بدترین شرایط نمی توانم بی ادب باشم و نمی توانستم با مردی که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.

نیوشا ضیغمی و همسرش

 
کدخبر: 939227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟