مهران مدیری حرفش را پس گرفت / حرف های جنجالی او را ببینید + فیلمی که ثابت می کند !

مهران مدیری/ عکس مهران مدیری / فیلم مهران مدیری / دختر مهران مدیری / بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری بازیگر و کارگردان 57 سال کشورمان مدتی پیش در مصاحبه ای عنوان کرده بود که دیگر در مراسم خاکسپاری هیچکس شرکت نخواهد کرد، این در حال است وی روز گذشته در مراسم وداع با داریوش مهرجویی حضور یافت.

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان، بازیگر، تهیه کننده، نویسنده، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران متولد شد.

این هنرمند فرزند آخر خانواده است و سه برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد.

مهران مدیری در سال 1364 نیز به مدت 6 ماه در جبهه حضور داشت که هم برای سربازان نمایش اجرا می کرد و هم به عنوان راننده آمبولانس و آرپیجی زن فعالیت می کرد. همچنین در طی سالهای 1364 تا 1366 نیز در جبهه بود و در عملیات مرصاد و حلبچه شرکت داشت.

مهران مدیری

دختر مهران مدیری

مهران مدیری , سال ها به عنوان کارگردان و بازیگر در کشورمان فعالیت کرده است. اغلب کارهایی که از او دیده ایم طنز بوده اند و خود این هنرمند بسیار حاضر جواب و شوخ طبع است. او دو فرزند به نام های فرهاد و شهرزاد دارد. مهران مدیری نامی اشنا برای همه مردم ایران است. او در کارهایش از خواهر زاده هایش استفاده می کرد اما هرگز دختر و پسرش را در قاب دوربین او ندیدیم. فرهاد وارد دنیای موسیقی شده است و همانند پدر از طرفداران موسیقی است. شهرزاد علاقه زیادی به طراحی لباس دارد و فعالیتش را در این حوزه شروع کرده است. استایل جدید شهرزاد مدیری را در ادامه ببینید.

مهران مدیری

مهران مدیری/شهرزاد مدیری

 
کدخبر: 938455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟