شرط عجیب دواین جانسون که در قرارداد همه فیلم‌ های اکشن خود می گنجاند

دواین جانسون (راک) به خاطر نقش‌های جذابش در فیلم‌های اکشن شناخته شده است.

طبق گزارش‌ها، او برای بازی در تمام فیلم‌ها، شرط «نباختن» گذاشته؛ یعنی نقشی که دواین جانسون بازی می‌کند، هیچ گاه نباید شکست بخورد.

این بازیگر که در فیلم‌های مختلفی، از جمله در نقش لوک هابز در فرانچایز سریع و خشن (Fast and Furious) بازی کرده، شرایط و ضوابط خاصی دارد که میزان ضرب و شتم او را محدود می‌کند.

دواین جانسون

او مسیر دیگر بازیگران محبوب اکشن از جمله وین دیزل و جیسون استاتهام را دنبال می‌کند. آن‌ها نیز به نحوه ضربات و نمایش صحنه‌های مبارزه‌شان دقت می‌کنند.

طبق گزارشات، وین دیزل سیستمی برای شمارش مشت‌ها داشته و برای هر کدام عدد خاصی تعیین می‌کرده است.

دواین جانسون

ظاهراً جانسون در فیلم سریع و خشن فیلمنامه را تغییر داده بوده تا پس از مبارزه، به جای دراز کشیدن، بنشیند و کمتر آسیب‌دیده به نظر برسد.

طبق یک ویدیوی TikTok از شارل پرو، این بازیگر که در ابتدا کار خود را با عنوان The Rock در مسابقات کشتی کج آغاز کرده، همچنان شرط نباختن را در تمام قرارداد‌هایش حفظ کرده است.

در حالی که جانسون قبلاً در فرانچایز سریع و خشن بازی کرده بود، خبر داد که هرگز برنمی‌گردد و به وین دیزل انتقاد کرد.

در سال ۲۰۲۱، جانسون در مصاحبه‌ای روش‌های دیزل را «سوءاستفاده‌گرانه» خوانده و از درخواست او برای بازگشت به خانواده سریع و خشن، بسیار شوکه شده است.

تنش‌ها بین این دو بازیگر در سال ۲۰۱۶ بالا گرفت. چراکه جانسون به طور علنی در یک پست اینستاگرامی از بازیگران زن همکار خود تمجید، اما از برخی از بازیگران مرد انتقاد کرد.

در حالی که در این پست نامی را ذکر نکرده، بعداً مشخص شد که سخنان تند دواین در واقع متوجه همبازی او وین بود و باعث تنش در روابط این دو بازیگر شد.

دواین جانسون

کدخبر: 937373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟