فیلم جگرسوز دیده نشده از داریوش مهرجویی و همسرش ! / هنوز قتل شان باورکردنی نیست !

داریوش مهرجویی / قتل داریوش مهرجویی / همسر داریوش مهرجویی / داریوش مهرجویی کارگردان / عکس داریوش مهرجویی

جسد داریوش مهرجویی کارگردان و فیلنامه نویس ایرانی شب شنبه 22 مهرماه در ویلایی در کرج پیدا شد.

داریوش مهرجویی در سال 1345 به ایران بازگشت که به خاطر علاقه اش به حرفه سینما تصمیم گرفت فعالیتش را به عنوان کارگردان در این عرصه هنری شروع کند. داریوش مهرجویی تا پیش از انقلاب اسلامی ایران 5 فیلم ساخته بود و پس از انقلاب اسلامی به طور موقت به فرانسه مهاجرت کرد اما پس از مدتی برگشت و به طور جدی و با پشتکار به کارش ادامه داد. زمانی که خودش اعلام کرد که قصد ساخت فیلمی به نام الماس 33 را با بودجه 2 میلیون دلاری دارد حاشیه های پیرامونش بیشتر هم شد.

بخشی از حضور زنده‌یاد داریوش مهرجویی و همسرش زنده‌یاد وحیده محمدی‌فر در مستند «موج نو» ساخته احمد طالبی‌نژاد در فشای مجازی پر بازدید شده است.

بیوگرافی همسر داریوش مهرجویی

وحیده محمدی فر فیلمنامه نویس، طراح لباس و دستیار کارگردان ایرانی بود که در 19 بهمن 1347 متولد شد. او دانش آموخته رشته روانشناسی از دانشگاه تهران و همسر داریوش مهرجویی فیلم ساز شناخته شده سینما بود. او فعالیت در سینما را از سال 1375 و با بازی در فیلم سینمایی لیلا آغاز کرد.

محمدی فر با نگارش اپیزود اول فیلم نامه داستان های جزیره نویسندگی را به شکلی جدی پی گرفت و با نگارش مشترک فیلم نامه مهمان مامان با مهرجویی و مرادی کرمانی به نامی آشنا در عرصه فیلم نامه نویسی مبدل شد.

کدخبر: 937133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟