عکس/ کفش های فضایی و عجیبی که همسر سپهر حیدری در دبی خرید!

آرام جوینده / آرام جوینده مدلینگ / آرام جوینده در دبی / آرام جوینده باربی / آرام جوینده بلاگر

آرام جوینده چهره مطرح این روزهای فضای مجازی در چند سال گذشته به لطف ازدواج با سپهر حیدری و شهرت اش به یک بلاگر پرحاشیه در شبکه های اجتماعی بدل شده است.

البته فعالیت‌های جنجالی این اینفلوئنسر در راستای روزمرگی های اش او را بیش از پیش در مرکز توجه کاربران مجازی قرار داده است. اما به نظر می رسد همسر کاپیتان اسبق پرسپولیس علاقه ویژه ای به نمایش کارهای عجیب و غریب در صفحه شخصی اش دارد.

چرا که او بارها با انتشار تصاویر غذاهای نادر و پوشش‌هایی متفاوت مخاطبان اش را غافلگیر کرده است. در همین خصوص حالا این بلاگر پرحاشیه با انتشار تصویری در اینستاگرام اش دنبال کنندگان اش را متعجب و حتی خشمگین کرده است.

آرام جوینده در اقدامی بحث برانگیز با منتشر کردن تصویری از خرید کفش‌هایی بسیار عجیب و فضایی که به نظر می رسد پوشیدن اش کمی غیرممکن باشد خبر داده است.

آرام جوینده

بیوگرافی سپهر حیدری

سپهر حیدری بازیکن فوتبال سابق در فصل ۸۶–۸۷ در حالی که کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن بود به پرسپولیس تهران پیوست و توانست همراه با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد. او در سال ۱۳۹۰ به باشگاه فوتبال مس کرمان پیوست، وی در سال ۱۳۹۱ به تیم سابق خود باشگاه فوتبال ذوب‌آهن بازگشت. این فوتبالیست در حال حاضر در کیش کارهای مربوط به آکادمی فوتبالش به نام سرخ‌پوشان سپهر کیش فعالیت می‌کند، مدیرعامل این تیم هم خود او هست و اعضای هیئت مدیره آن هم از بزرگان باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن هستند.سپهر حیدری در سال 93 با همسرش آرام جوینده ازدواج کرد، این زوج درحال حاضر صاحب دو فرزند هستند.

آرام جوینده

آرام جوینده

سپهر حیدری/آرام جوینده

آرام جوینده

آرام جوینده

کدخبر: 937093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟