استایل جالب توجه بهار قاسمی در کنار مجید واشقانی و امیرعلی نبویان

بهار قاسمی فرودین ماه دهه ۷۰ می باشد و در نمایش های آرتورو , نیلوفر و نفت , هامان کشان و فیلم های دختر و طلا خون هنرنمایی کرده است.

«طلاخون» چهارمین فیلم سینمایی ابراهیم شیبانی بعد از فیلم‌ های «هیچ‌ کجا، هیچ‌ کس»، «صحنه جرم، ورود ممنوع! » و «زهر عسل» است. ترنم کرمانیان در نقش حنانه در این فیلم هنرنمایی کرده است. و بهار قاسمی در نقش ناهید در این فیلم هنرنمایی کرده است.

بهار قاسمی عکس جدیدی به همراه مجید واشقانی و امیرعلی نبویان در یکی از ایونت های پدرخوانده منتشر کرده است.

بهار قاسمی

رضا عطاران را دوست دارم پس آثارش را هم می بینم

مجید واشقانی

مجید واشقانی بازیگر سینما و تلویزیونی در گفت و گویی می گوید: خیلی اهل سینما رفتن نیستم. در کار ما مگر سینما هم می شود رفت؟ بیشتر دی وی دی های فیلم ها را تهیه می کنم و در خانه می بینم. ولی آخرین فیلمی که در سینما دیدم، «خوابم میاد» رضا عطاران بود. چون خود رضا عطاران را خیلی دوست دارم، کارهایش را هم خیلی دوست دارم. هم بازی اش را و هم آثاری که کارگردانی می کند.

فیلم دیگری که دیدم و خیلی دوست داشتم، «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» به کارگردانی روح الله حجازی بود که در حال حاضر در شبکه خانگی هم توزیع شده است. به نظرم فیلم خیلی خوبی بود. چون هم حمید فرخ نژاد را دوست دارم و هم روح الله حجازی را. در کل از کارگردان هایی که اضافه کاری نمی کنند خوشم می آید. روح الله حجازی هم از این دست کارگردان هاست. حجازی از ‌آن کارگردان های جوانی است که واقعاً کارش را دوست دارم و خیلی دوست دارم با ایشان کار کنم. به نظرم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» فیلم بسیار محترمی است. به خواننده ها پیشنهاد می کنم حتماً این فیلم را ببینند. حضور یک نفر مانند حمید فرخ نژاد که یک دفعه جریان کار را تغییر می دهد واقعاً دلچسب است. دیدن بازیگری در این حد توانا که در هر فیلمنامه ای بازی می کند اولاً به دلیل انتخاب درستی که می کند و بعد درست اجرا کردن نقش، همیشه خوب است.

کدخبر: 937058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟