استایل متفاوت نرگس محمدی و خواهرش +عکس

نرگس محمدی یکی از کم حاشیه ترین بازیکنان ایرانی است. نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرده و تاکنون فرزندی نداشتند . نرگس محمدی در سریال ستایش مشهور شد و به محبوبیت رسید.

نرگس محمدی

ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

نرگس محمدی وقتی 32 سال سن داشت در سال 1396 با علی اوجی از تهیه کنندگان و بازیگران کشورمان ازدواج کرد. نرگس محمدی در دوران مجردی خود مهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری بود که در آن درباره ازدواجش گفت با علی اوجی در یک کار مشترک به نام سریال پیسکسل در مشهد حضور داشته و به خواستگاری وی پاسخ مثبت داده است. این زوج هنری در برنامه دورهمی نیز باهم شرکت کرده و درباره زندگی مشترک شان صحبت کردند.

نرگس محمدی و علی اوجی

فیلم های مشترک نرگس محمدی و علی اوجی

نرگس محمدی پس از ازدواج با علی اوجی در برخی از فیلم هایی که همسرش حضور داشت بازی کرد که ازجمله آنها می توان به فیلم های خائن کشی، پدر گواردیولا، 2888 و سریال پیکسل اشاره کرد.

نرگس محمدی و علی اوجی

حواشی نرگس محمدی

نرگس محمدی در سال 1400 یکی از اتفاقات تلخ و شوکه کننده را در زندگی خانوادگی اش گذراند. او در این سال برادرزاده اش را که 2 سال بیشتر سن نداشت در اثر حادثه ای از دست داد و خانواده نرگس محمدی عزادار شدند. این بازیگر کشورمان به برادرزاده های خود وابستگی بسیار داشته و در صفحه اینستاگرام او عکس های زیادی از آنها وجود دارد.

شهرت نرگس محمدی

اوج شهرت نرگس محمدی به حضور او در سریال ستایش در سال 1389 و ایفای شخصیت دختری به همین نام برمی گردد. چنان که بسیاری از بینندگان پس از سال ها او را با همین نام می شناسند. بازیگر سریال ستایش در 2 فصل دیگر این مجموعه نیز حضور داشته و سپس برای بازی در سریال های ششمین نفر، میلیاردر، زعفرانی و بوی باران و ... مقابل دوربین رفت.

نرگس محمدی در ستایش

نرگس محمدی در ستایش 2

 

کدخبر: 936937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟