واکنش‌ها به بازی کارگردان زخم کاری در سریال خودش (فیلم)

محمدحسین مهدویان (زادهٔ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۰ در بابل) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس و مستندساز ایرانی است. از فیلم‌های مهم او می‌توان به ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، ماجرای نیمروز:ردخون، لاتاری، زخم کاری، شیشلیک، درخت گردو و مرد بازنده اشاره کرد.

محمد حسین مهدویان، کارگردان سریال «زخم کاری ۲» در جدیدترین قسمت این سریال بازی کرده است.

برخی کاربران فضای مجازی به نقش‌آفرینی مهدویان واکنش نشان دادند و نوشتند حس تارانتینو به او دست داده است، عده‌ای دیگر هم پیراهن سفید و بازگذاشتن دکمه یقه او را سوژه کردند و آن را از آرزوهای دوران دانشجویی این کارگردان برای افزایش جذابیت دانستند.

نظر کامبیز دیرباز درباره شخصیت طلوعی

کامبیز دیرباز گفته با اینکه طلوعی قرار است همان کلادیوس نمایشنامه هملت باشد اما از همان ابتدا با محمدحسین مهدویان قرار گذاشته‌اند که این شخصیت را کلیشه‌ای در نظر نگیرند و کاری کنند که کاملا مرموز و پیچیده به نظر برسد. او گفته اصلا قرار نبوده طلوعی هم‌سن‌وسال خان‌عمو باشد و با «کلادیوس» نمایشنامه «هملت» تفاوت‌هایی دارد.

کامبیز دیرباز، بازیگر نقش طلوعی در سریال «زخم کاری: بازگشت» در مصاحبه با برنامه «۲شات» به سوالاتی درباره سن‌وسال این شخصیت و تغییر لحن صحبت کردنش در این نقش توضیحاتی داده.

دیرباز درباره سن‌وسال شخصیت طلوعی توضیح داده: « طلوعی زیر ده سال با خود من اختلاف سن دارد. مثلا شاید نهایتا ۵۷-۵۸ سالش باشد. خیلی مسن نیست. این سوءتفاهم ایجاد شده که طلوعی باید هم‌سن حاج عمو باشد اما اینطوری نیست. اینکه یک کاراکتری گادفادر باشد و کلی آدم را در سایه رهبری کند مساوی با این نیست که سنش خیلی زیاد باشد. همین الان خیلی‌ها با سی سال سن حتی از توی زندان دارند مملکت را می‌چرخانند.»

کدخبر: 936875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟