مسافرت و خوش گذرانی سمیرا حسن پور و متین ستوده به همراه همسرانشون

متین ستوده با وجود فعالیت در عرصه بازیگری، در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است. او دوره های بازیگری اش را زیر نظر امین تارخ گذرانده است. این بازیگر سرانجام در 31 سالگی با بازی در سریال لیسانسه ها شهرت پیدا کرد. او در سال ۹۸ در اکران فیلم مسخره باز به دلیل پوشش نامتعارفش به دادسرا احضار شد. اما در نهایت با قرار کفالت آزاد شد و به خاطر طرز پوشش نامناسب اش عذرخواهی کرد.

سمیرا حسن پور بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است. سمیرا حسن پور را همه با نقش گلرخ در سریال پایتخت می شناسند. سمیرا حسن پور با کارگردان معروف ، سامان سالور ازدواج کرده است. خانم سمیرا حسن پور برای فیلم سه کام حبس نامزد ، دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فجر شده بود.

میتن ستوده و سمیرا حسن پور

میتن ستوده و سمیرا حسن پور

چگونگی آشنایی و دوستی متین ستوده و سمیرا حسن پور به زبان خودشان

متین ستوده: ما هر دو چند سال در تیم فوتسال هنرمندان بازی می کردیم، دوستی ما از آنجا شروع شد. روحیات‌مان در عین حال که خیلی از هم دور است، خیلی به هم نزدیک است و به نوعی مکمل همدیگر هستیم. شاید ضعف هایی که من در وجودم دارم، نقاط قوت سمیرا باشد و بالعکس! این باعث می شود خیلی به هم نزدیکتر شویم و این صمیمیت در طول زمان، بیشتر و بیشتر شکل بگیرد تا جایی که الان سمیرا حکم خواهر من را دارد.

سمیرا حسن پور: من هم همین طور، با توجه به اینکه هم متین و هم من دوستانی داریم که از دوران دبیرستان با هم دوست شده ایم، ولی در این فضا و در اطرافیانم کسی را که اینقدر بی ریا و خالصانه کنار آدم باشد، ندیده ام. چیزی که من را خیلی جذب متین کرد، دل صاف و مهربانش بود، چیزهایی که شاید نتوانستم رودررو به متین بگویم، ولی الان فرصت خوبی است که بگویم، واقعا مکمل یکدیگر هستیم، خیلی چیزها از او یاد گرفته ام و نقاط ضعفم را توانسته ام کمرنگ کنم، این رفاقت واقعا برای من ارزشمند است.

کدخبر: 936857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟