ورزش کردن پسر بانمک ساعد سهیلی

ساعد سهیلی / بیوگرافی ساعد سهیلی / استایل ساعد سهیلی / همسر ساعد سهیلی / ساعد سهیلی بازیگر

ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 30 بهمن 1366 در مشهد است. او دانشجوی انصرافی رشته گرافیک از دانشگاه آزاد می باشد. ساعد سهیلی چند سالی است که ازدواج کرده و متاهل است. او در سال 1391 وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند.گلوریا هاردی از مادری شیرازی و پدری فرانسوی متولد و بزرگ شده پاریس و سوئد است. خانم هاردی اگرچه به راحتی فارسی حرف می‌زند، اما این زبان را پس از ازدواج فرا گرفته است.ثمره ازدواج گلوریا هاردی و ساعد سهیلی، این دو چهره ی محبوب و مشهور، پسری است به نام هامون.

ساعد سهیلی گلوریا هاردی

ساعد سهیلی و پردیس احمدیه

ساعد سهیلی بازیگر معروف سینما و تلویزیون که فرزند سعید سهیلی کاگردان سینما و برادر سینا مهراد از بازیگران سینما و تلویزیون است. این بازیگر با یک زن دورگه به نام گلوریا هاردی ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد. او با انتشار عکسی از خود و پردیس احمدیه در سکانسی از فیلم پول پارتی به کارگردانی پدرش سعید سهیلی، اینستاگرامش را به روز کرد.  او با انتشار این پست نوشت: الان یکسری گیرو گور دارم… حل بشه

میگم کُت تنِ کیه …

#پول_پارتی

فیلمبرداری فیلم سینمایی «پول و پارتی» شانزدهمین ساخته سعید سهیلی به تهیه کنندگی سینا مهراد به پایان رسید.

ساعد سهیلی و پردیس احمدیه زوج اصلی این کمدی عاشقانه را بازی می کنند که فیلمبرداری اش در سکوت خبری انجام شد و به زودی وارد مراحل فنی می شود.

ساعد سهیلی و پردیس احمدیه

کدخبر: 936846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟