فیلم پربیننده آزاده نامداری  با پله ترقی  شادمهر عقیلی /  مونا برزویی کیست؟ + عکس ها

شادمهر عقیلی / آزار شادمهر عقیلی / دختر شادمهر عقیلی / همسر شادمهر عقیلی / شادمهر عقیلی خواننده

ویدیویی از مصاحبه زنده یاد آزاده نامداری و مونا برزویی شاعر و ترانه سرا در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدیو مونا برزویی از شعری که برای شادمهر خواننده مشهور پاپ ایرانی نوشته بود صحبت می کند.

مونا برزویی

بیوگرافی مونا برزویی

مونا برزویی متولد 19 اردیبهشت ماه سال 1363 در شهر تهران است او شاعر و ترانه سرای ایرانی است. مونا از سال 1377 ترانه سرایی را شروع کرد. ترانه های او بسیار احساسی و زیبا هستند و خوانندگانی همچون گوگوش، شادمهر عقیلی، احسان خواجه امیری، ابراهیم حامدی، مهدی یراحی، سعید مدرس و علی لهراسبی با او همکاری داشته اند و اجراهای ماندگاری با ترانه های مونا برزویی داشته اند.

مونا برزویی

همکاری با شادمهر عقیلی

جالب است بدانید که نخستین ترانه ای که نوشت در سن 19 سالگی برای شادمهر بود. این ترانه به نام اشک من پیرهنتو تر کرده در آلبوم آدم فروش اجرا شد و همین باعث شد که آهنگسازان و خوانندگان دیگری هم به او درخواست ترانه بدهند.

ممنوع الکار شدنن

همکاری با شادمهر عقیلی در آلبوم تقدیر و انتشار موزیک ویدیوهای سعید مدرس در شبکه های ماهواره ای به دلیل ترانه سرایی این هنرمند، باعث ممنوع الخروج شدن او شد و سپس ممنوع الکار هم شد.

ازدواج

هیچ اطلاعاتی در مورد ازدواج خانم مونا برزویی در دست نیست و عکس هایی از او در کنار طرفدارانش منتشر شده است که به اشتباه همسر این ترانه سرا خوانده شده است.

مونا برزویی

کدخبر: 936716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟