سخنرانی آتشین اکبر عبدی علیه مسیح علی‌نژاد / همه شوکه شدند!

اکبر عبدی / اکبر عبدی اخراجی ها / اکبر عبدی بیماری / همسر اکبر عبدی / عکس اکبر عبدی

اکبر عبدی در اختتامیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان به مسیح علی‌نژاد کنایه انداخت. اکبر عبدی گفت: خانم علی‌نژاد اگه بلده خودش بیاد ایران رو درست کنه بره کف خیابون! من الان راجع به ایشون حرف بزنم اون بزرگ میشه ، نه من !

اکبر عبدی آقاباقر (زادهٔ ۴ شهریور ۱۳۳۹) بازیگر ایرانی است. او برای تنوع در نقش‌هایش و بازی در فیلم‌های کمدی شهرت دارد. او دارندهٔ نشان درجه یک فرهنگ و هنر است. او برای نقش‌آفرینی در مادر (۱۳۶۸) و خوابم می‌آد (۱۳۹۰) برندهٔ دو جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شده‌است.

تصویری تازه از اکبر عبدی بازیگر سرشناس در کنار دختر و نوه و همسرش که منتشر شده است.

اکبر عبدی

اکبر عبدی در کنسرت معین

اکبر عبدی متولد 4 شهریور 1339 در تهران از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر می باشد. اکبر عبدی بیشتر در نقش های کمدی بازی می کند و فیزیک بدنی خاصی دارد و صورت اکبر عبدی، امکان گریم شدید و ساختن چهره های گوناگون، مانند نوجوانان و زنان را به وی می دهد. اکبر عبدی از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده است. اکبر عبدی چندین سالی می شود که به بیماری دیالیز مبتلا شده و از دنیای بازیگری فاصله گرفته است.

اکبر عبدی

اعتراف بازیگر پیشکسوت کمدی به یک موضوع مهم در سینمای ایران!

 اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر درباره وضعیت فعلی سینمای ایران گفت: چون درحال حاضر در سینما فعالیتی ندارم، ممکن است اگر حرفی بزنم بگویند، طرف، چون بازی نمی‌کند یا به او بازی نمی‌دهند حسودی می‌کند. اما متاسفانه درحال حاضر سطح سلیقه مردم را خیلی پایین آورده‌اند.

این بازیگر پیشکسوت ادامه داد: مثالی که می‌شود زد این است که سینما مانند فیلم شهر هرت شده است که افراد هرکاری که دوست دارند در آن انجام می‌دهند و کسی زحمتی که ما در آن زمان برای تولید فیلم‌ها می‌کشیدیم را نمی‌کشد.

این بازیگر پیشکسوت ادامه داد: اگر بخواهیم درباره سینمای ایران صحبت کنیم می‌شود تا صبح حرف بزنیم، اما بهترین کار این است که حرف نزنیم.

اکبر عبدی با ناراحتی درباره وضعیت کاری هنرمندان بیان کرد: نمونه‌اش استاد فردوس کاویانی بود که در این ده سال‌ اخیر چه کسی از او خبر داشت. اتفاقا در فضای مجازی صحبت یکی از کارگردان‌ها را دیدم که گویا دلش خیلی سوخته بود، اما یکی نبود به این آقا بگوید خودت در این سال‌ها یکبار به او زنگ زدی. فردوس کاویانی دو مدرک پانتومیم و تئاتر از آلمان داشت، اما در سال‌های پایانی عمرش خرج زندگی‌اش با حقوق بازنشستگی می‌گذشت. آدم چه بگوید بهتر است هیچ نگوید.

کدخبر: 936443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟