رضا رویگری موهایش را بلوند کرد ! / در این سن و سال بعید بود ! + عکس

رضا رویگری / همسر رضا رویگری/ همسر دوم رضا رویگری / طلاق رضا رویگری / رضا رویگری بازیگر

عکسی شوکه کننده از رضا رویگری بازیگر سرشناس ایرانی منتشر شد که او را با موهای بلوند و لنز در چشم نخواهید شناخت. احتمالا این عکس مربوط به گریم یکی از فیلم های آقای بازیگر است.

تصویری از رضا رویگری با موهای بلوند و لنز در چشم باعث تعجب همه شد که احتمالا مربوط گریم  پشت صحنه یک فیلم است.

از زندگی خصوصی رضا رویگری چه می دانید؟

او از همسر اول خود که “فرشته میر هاشمی”  یک پسر به نام “کیارش رویگری” دارد که متولد ۱۳۵۳ است. رضا رویگری برای دومین بار در سال ۱۳۹۲ یعنی زمانی که ۶۷ ساله بود در شیراز با دختری به نام تارا کریمی که ۲۴ سال داشت آشنا شد و ازدواج کرد. او پس از دو سال قبل از جدایی رسمی از همسر اولش، به نوعی تنها زندگی می کرد.

ازدواج دوم رضا رویگری

یک سال و هشت ماه بعد از جدایی رسمی از خانم فرشته میر هاشمی با تارا کریمی ازدواج کرد. اختلاف سنی آقای رویگری با همسر دومش حدود ۴۳ سال بود. تارا کریمی که مدتی در خارج از کشور در کار مدلینگ بود متولد ۱۳۶۸ در شیراز می باشد.

تارا کریمی درباره نحوه آشنایی اش با رضا رویگری می گوید:

قبل از دیدن ایشان در سال ۱۳۹۱ من اصلا کارهای آقای رویگری را ندیده بودم و او را به عنوان بازیگر نمی شناختم. این عدم شناخت به دلیل زندگی و مشغول بودن در خارج از کشور بود.

تارا کریمی می گوید در سال ۱۳۹۱ در افتتاحیه یک برنامه که در شیراز برگزار شد و آقای رویگری به عنوان مهمان برنامه دعوت شده بود. من به همراه دوستم که مسئول میزبانی مهمانان این برنامه بود برای استقبال ایشان به فرودگاه رفتیم و برای اولین بار او را آنجا دیدم طی چند روزی که در شیراز بودند با هم آشنا شدیم .

در نهایت بعد از یکسال آشنایی و رفت و آمد با وجود مخالفت شدید خانواده ام بطور رسمی و قانونی با هم ازدواج کردیم. رضا رویگری در دی ماه سال ۱۳۹۲، ۹ ماه بعد از ازدواج دوم خود بود که هنگام شستن دست و صورتش ، ناگهان دچار سر گیجه می شود و به زمین می افتد. بطور ناگهانی دچار سکته مغزی میشود و همین اتفاق او را ویلچر نشین و خانه نشین کرد.

رضا رویگری در این باره می گوید:

بعد از کنسرتی که با گروه «آریژ» در کشور لبنان برگزار کردم، به ایران برگشتم با مشکل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شدم .

بعد از جراحی ای که داشتم به دلیل لخته شدن خون در مغز، دچار سکته مغزی شدم. مجددا برای مشکلات ریوی نیز به بیمارستان مراجعه کردم. به این دلایل از سال ۱۳۹۲ به بعد از عرصه سینما و تلوزیون بسیار دور شد.

طی گفتگو و مصاحبه ای که با وی داشتند بیان کرد:

تارا تنها کسی بود که در این سال های پر مشکل با من بود و همه جور از من مراقبت کرده و همراهم بود. همسرم از لحاظ روحی و روانی همیشه حامی من بوده است و با صبوری پا به پای من در تمام مسیر ها آمده است.

واقعا نمی دانم چطور باید از او تشکر کنم. در ۱۹ شهریورسال ۱۴۰۰ مریم ناظران عکسی ناراحت کننده از رضا رویگری منتشر کرد. وضعیت غیر مساغد این بازیگر پیشکسوت را نشان میداد.

در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ رضا رویگری ویدیویی را به دست خبرنگاران رساند. در آن اعلام کرد توسط همسرش به حال خود به آسایشگاه کهریزک منتقل شده است.

او می گوید که حال جسمی خوبی دارد اما نمی تواند مدام طرفدارانش را از حال خود آگاه کند. پس از انتشار ویدیو رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک، به سرعتی جمعی از طرفدارن وی با رهبری پرویز پرستویی و پسر آقای پرستویی جهت کمک رسانی به آقای رویگری شتافتند.

کدخبر: 935920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟