حال وخیم روشنک گرامی !  / مراقب خانم بازیگر  باشید + عکس

روشنک گرامی / بیوگرافی روشنک گرامی / روشنک گرامی بازیگر / عکس روشنک گرامی / استایل روشنک گرامی

روشنک گرامی بازیگر سینما و تلویزیون یک تصویر جدید از خودش به همراه یک متن غمگین منتشر کرده است. او نوشت:  یه روز که خیلى عصبانى بودم رفتم جلوى آینه چشمامو قرمز کردم فکر مى کردم هفتم،چهلم،سالگرد بشه به حالت قبل برمىگردم الان سال هاست عصبانى ام ولى فقط چشمام قرمزه امروز فهمیدم حتى اخم کردن یادم رفته؛ و این خیلى بده.

روشنک گرامی

بیوگرافی روشنک گرامی

روشنک گرامی (زاده ۱ مهر ۱۳۶۲) بازیگر اهل ایران است وی در فیلم‌های قاعده تصادف و هلن به ایفای نقش پرداخته‌است. روشنک گرامی با تئاترهای دانشجویی اولین تجربه بازیگری را بدست آورد تا اینکه سال 1389 در 27 سالگی با سریال «فاصله ها» وارد قاب تلویزیون شد، در این سریال نقش زهره را در کنار چهره هایی جون الناز حبیبی ، نیما شاهرخ شاهی و دانیال حکیمی ایفا کرد. او در سال 1391 با فیلم «قائده تصادف» به کارگردانی و نویسندگی بهنام بهزادی وارد سینما شد و در نقش هلن مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، این فیلم با کسب دو جایزه سیمرغ نقش زیادی در شناخته شدن وی داشت. حضور این بازیگر در سریال هم گناه به عنوان اولین تجربه حضور در نمایش خانگی برایش بسیار خوش یمن بود و او در این سریال به شدت دیده شد.

اگر چه او در سینما حضور پر رنگی داشته است اما معمولا سریال ها کمک فراوانی به چهره شدن افراد می کنند. وی در این سال ها تفاوت چهره فراوانی داشته است که بخش مهمی از آن به دلیل جراحی بینی اش است.

استایل خز روشنک گرامی

روشنک گرامی

روشنک گرامی

روشنک گرامی

روشنک گرامی

کدخبر: 935496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟