ژست دلبر پسر ساعد سهیلی هامون در پیش دبستانی

ساعد سهیلی / بیوگرافی ساعد سهیلی / استایل ساعد سهیلی / همسر ساعد سهیلی / ساعد سهیلی بازیگر

ساعد سهیلی در سال 1391 وقتی 25 ساله بود با خانم گلوریا هاردی دختر 31 ساله و دو رگه ایرانی در پاریس آشنا و بعد از مدتی باهم ازدواج کردند. خبر ازدواج این زوج بصورت رسمی در سال 1394 و همزمان با اولین حضور گلوریا در یک اثر تلویزیونی (سریال کیمیا) اعلام شد . این زوج فرزند پسری به نام هامون دارند .

ساعد سهیلی بازیگر مرد سینما و تلوزیون ایران است. ساعد سهیلی جز بازیگران بی حاشیه به شمار می آید. همسر ساعد سهیلی گلوریا هاردی است و آنها صاحب یک فرزند پسر هستند. ساعد سهیلی در بهمن ماه سال ۶۶ در مشهد متولد شد. از ماندگارترین فیلم های ساعد سهیلی میتوان به لاتاری و سری سینمایی های گشت ارشاد اشاره کرد.ساعد سهیلی فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است. نام مادر ایشان مهناز منتظمی است که فعالیت هنری ندارد، او دارای یک برادر به نام سینا با نام هنری «سینا مهراد» و دو خواهر با نام های صبا و سارا است که هر سه از بازیگر سینما و تئاتر هستند.ساعد سهیلی چند سالی است که ازدواج کرده و متاهل است. او در سال ۱۳۹۱ وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند. 

ساعد سهیلی با انتشار عکس زیر از پسرش نوشت:

مبارکت باشه پیش دبستانیت پسرقشنگممم همیشه موفق باشی

هامون سهیلی

ساعد سهیلی و گلوریا هاردی در حرم امام رضا

تصویری از ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی در حرم امام رضا را مشاهده کنید.

ساعد سهیلی فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما است. او یک برادر به نام سینا (بازیگر سینما و تلویزیون ایران) و دو خواهر به نام‌های سارا (بازیگر ایرانی) و صبا (بازیگر تئاتر و سینمای ایران) دارد که هر سه نفر در حوزهٔ سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت دارند. ساعد سهیلی در خانواده‌ای هنری زاده شده و با گلوریا هاردی ازدواج کرده است.

ساعد سهیلی

کدخبر: 935237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟