لباس زننده همسر احسان کرمی در کانادا ! / کلا ایرانی نیستند ! + جدیدترین عکس

خانه احسان کرمی / مهاجرت احسان کرمی / همسر احسان کرمی / تولد احسان کرمی / احسان کرمی بازیگر

احسان کرمی بازیگر و مجری سینما و تلویزیون است. او مدتی است که از ایران مهاجرت کرده و به خارج از کشور رفته است. احسان کرمی عکسی از همسرش در کانادا در فضای مجازی منتشر کرد.

احسان کرمی

بیوگرافی احسان کرمی

احسان کرمی متولد 20 تیر 1359 در تهران می باشد. احسان کرمی فعالیت هنری خود را از رادیو شروع کرده است. احسان کرمی بعد از کار رادیو کمی شناخته شد که باعث ورود او به دنیای اجرا شد. احسان کرمی با عروسک ببخشید عزیزم در مجموعه کلاه قرمزی حضور داشت که این شخصیت با استقبال زیادی از طرف مردم مواجه شد. احسان کرمی در سال 1378 ازدواج کرده و دارای یک فرزند می باشد.

ازدواج در ۱۹ سالگی

احسان کرمی در سال ۱۳۷۸ وقتی ۱۹ ساله بود با همسرش آشنا و ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد یک فرزند پسر بنام «نیکمهر» متولد سال ۱۳۹۳ می باشد.

مهاجرت و حضور در من و تو

بعد از ماجرای اعتراضات به مرگ مهسا امینی، احسان کرمی که برای اجرای نمایش «پازل» در کشور آمریکا حضور داشت، قید بازگشت به ایران را زد،البته او از سال ۱۳۹۷ به خاطر تحصیل همسرش در آمریکا بین این کشور و ایران در رفت و آمد بود تا اینکه مهر ۱۴۰۱ با حضور در شبکه من و تو این مهاجرت دایمی شد.

احسان کرمی متولد ۲۰ تیر ۱۳۵۹ در تهران، مجری و بازیگر است،فوق دیپلم رشته هتلداری و تشریفات می باشد که از تور لیدری شروع کرد سپس بازیگری و خوانندگی را هم تجربه کرد و حالا صداپیشه و مجری  می باشد.

برزو ارجمند/ احسان کرمی

کدخبر: 935088 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟