نیکی نیکول ارتباط خود با لیونل مسی را فاش می کند

لیونل مسی / بیوگرافی لیونل مسی /همسر لیونل مسی / فیلم لیونل مسی / عکس لیونل مسی

نیکی نیکول یکی از بزرگترین هنرمندان پاپ و رگیتون در آمریکای لاتین است. او تنها با 23 سال سن، به عنوان یک هنرمند بین المللی وارد مرحله جدیدی می شود و برای اولین بار در جوایز موسیقی لاتین بیلبورد شرکت می کند. این نمایش که پنجشنبه 5 اکتبر در مرکز واتسکو در کورال گیبلز میزبانی می شود، او اجرای زنده ای خواهد داشت. در گفتگوی اختصاصی، نیکی از هیجان خود صحبت کرد و در مورد رابطه اش با لیونل مسی و خانواده اش صحبت کرد.

مسی

نیکی فاش کرد که در روز تعطیل خود قصد داشت برای حمایت از مسی در یک مسابقه اینتر میامی شرکت کند. او گفت: “ما آرژانتینی ها از یکدیگر حمایت می کنیم.” او همچنین فاش کرد که او و مسی خیلی به عقب برگشته‌ اند و خانواده‌ هایشان همدیگر را می‌شناسند. “آره، من او را می شناسم. خوشبختانه من خانواده او را نیز می شناسم، زیرا ما هر دو اهل روزاریو هستیم.

او گفت: “حقیقت این است که از آنجایی که مراسم اهدای جوایز در میامی برگزار می شود و او بازی می کند، من دوست دارم او را ببینم و از او حمایت کنم. نیکی فاش کرد که قبلاً با دوستانش برنامه ریزی کرده است، از جمله بیزاراپ و دوکی، که در گذشته با آنها همکاری های موسیقی انجام داده است، از جمله آهنگ “یا من فوی” که در سال 2021 منتشر شده است برای تماشای بازی مسی بروند.

مسی

عمارت لاکچری لیونل مسی

نشریه «TNT» آرژانتین خبر داد لیونل مسی اعجوبه فوتبال بالاخره منزل مورد نظرش را در آمریکا پیدا کرد و این عمارت 10 هزار متری را به ارزش 10.75 میلیون دلار( تقریبا 500 میلیارد تومان) خریداری کرد.

این عمارت در ساحل فورت لادردیل قرار دارد. این خانه 10500 متر است و دارای 10 اتاق خواب، 9 حمام  است. همچنین این ملک در فاصله 170 متری دریا قرار دارد. این عمارت در سال 1988 ساخته شده و در یک کوچه بن بست واقع شده است.

مسی و همسرش آنتونلا بعد از ماه ها گشت و گذار برای پیدا کردن خانه مناسب برای خریدش در نهایت موفق شدند این عمارت را بخرند. جنی مورگان، مدیر عامل اداره توسعه مرکز شهر فورت لادردیل گفت: اقدام مسی نشان دهنده این است فورت لادردیل یکی از بهترین مقاصد در جنوب شرقی فلوریدا است. مسی که تصمیم دارد فورت لادردیل را خانه خود بنامد، می‌گوید این شهر بهترین امکانات را برای ستاره‌های بین‌المللی و هر کسی که به دنبال زندگی در یک جامعه بزرگ است، فراهم می‌کند.

عمارت لیونل مسی

کدخبر: 934775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟