عکس قدیمی از خاله شادونه در دوران مدرسه

ملیکا زارعی / عکس ملیکا زارعی / دختر ملیکا زارعی / استایل ملیکا زارعی / بیوگرافی ملیکا زارعی

ملیکا زارعی معروف به خاله شادونه مجری برنامه های کودک است. وی متولد 1365 در تهران است. همچنین او خواهر کوچکتر مریلا زارعی هنرپیشهٔ سینما و تلویزیون است.

ملیکا زارعی در «برنامهٔ خندوانه» و صفحه اینستاگرامش اش شایعه ای مبنی بر این که علی صادقی همسر اوست را تکذیب کرد.

ملیکا زارعی رشته حقوق قضایی خوانده است، از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامهٔ تازه ها از شبکه 2 آغاز کرد، و در سال 1382 در سریال دوران سرکشی یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه مهر خاموش بازی کرد و از سال 1383 همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد، به خاطر صدای کودکانه اش و صداقتی که در کلامش وجود دارد، خیلی زود در دل بچه ها جا باز کرد، او برای اینکه کودک درونش همیشه سرزنده باشد، دائم کتاب های ویژه کودکان را می خواند و سعی می کند تمام وقتش را با آنها سپری کند، او عاشق بچه هاست و به نظرش بچه ها پاک ترین موجوداتی هستند که خداوند آفریده است.

ملیکا زارعی

ملیکا زارعی در پیاده روی اربعین

عکس یادگاری ملیکا زارعی در کربلا در کنار دختران موکمب دار عراقی را در ادامه  می توانید مشاهده کنید.

ملیکا زارعی با انتشار عکس  نوشت:

تا قبل از عزیمت به این سرزمین پر از اضطراب بودم اضطرابی که با بار التماس دعاهای آرزومندان و ملتمسین دعا برام سنگین تر میشد….

به خودم میگفتم چرا من ؟ چرا من باید حامل دعاها و آرزوهای دیگرانی باشم که شاید حتی لایق تر هستن برای این سفر؟! تا اینکه سفر آغاز شد نجف اشرف حرم منور حضرت علی و حالا کربلا تهران که بودم فکر پیاده روی اربعین ضربان قلبم رو بالا میبرد . فقط فکرش. ترس از گرمای زیاد هوا و مسیر سخت الان که این مسیر رو با دختر گلم تا اینجا اومدم با وجود گرما و سختی مسیر نه تنها ضربان قلبم بالا نرفت که از شدت آرامش گاهی احساس میکنم همه اعضا در قالب یک عضو واحد در خدمت این آرامش هستن خودتون قضاوت کنین شما جای من آرامش در این تراکم جمعیت میان این صداها این همه شور و رفت و آمد …. بجز با یک انرژی عظیم معنوی قابل درک نیست…. اینهمه مهربانی ؟! انگار امام حسین عدالت رو بر ما تمام کرده تقسیم عشق حسینی یکسان برای همه کوچک و بزرگ فقیروغنی سالم و بیمار همه و همه بر سر یک سفره قرار دارن قرار میگیرن بعداز یکسال بیقراریهای زمینی جاتون خالی . عکسی به یادگار با سه تا دختر خانم گل که به زائرین نان تعارف می‌کردند.

ملیکا زارعی

کدخبر: 934754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟