ازدواج دوباره رامبد شکرابی پس از طلاق از حدیث فولادوند؟! / کدام زیبا ترند همسر اول یا دوم!

رامبد شکرابی که با موضوع طلاق او از حدیث فولادوند جنجال آفرین شد، حالا با یک استوری دو نفره مرموز حاشیه ساز شده است. رامبد شکرابی در این تصویر کنار یک دختر جوان 25 تا 28 ساله دیده می شود و در توضیح آن نوشته است: ببخش، بخند، فراموش کن! انتشار این تصویر باعث شده تا برخی کاربران ادعای ازدواج دوباره او را مطرح کنند. اما رامبد شکرابی هنوز به این ادعاها واکنش نشان نداده است. حال دوباره تصویری از رامبد شکرابی در کنار مادرش و این دختر جوان منتشر شده است.

رامبد شکرابی

رامبد شکرابی

بیوگرافی رامبد شکرابی

رامبد شکرابی متولد 17 فروردین 1351 در ساری بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. رامبد شکرآبی بازیگر کشورمان بعد از کسب دیپلم ریاضی فیزیک به سمت بازیگری سوق پیدا کرد.

 

خانواده

مهرداد شکرآبی گریمور کشورمان برادر رامبد شکرآبی است ، او همسر سابق عاطفه رضوی است و به عنوان گریمور در آثاری چون هیولا ، باغ مظفر ، شوخی کردم و... حضور داشت. گفته می شود آبتین شکرابی بدنساز حرفه ای هم با رامبد نسبت دارد که به نظر می رسد شایعه است.

وضعیت ازدواج و همسر رامبد شکرابی

رامبد شکرابی در سال 1389 وقتی 38 ساله بود در زمان پیش تولید فیلم عنکبوت به کارگردانی مانی ارمغان با حدیث فولادوند که نقش مقابلش را در آن فیلم بازی می کرد و 33 ساله بود ازدواج کرد و زندگی خود را در شمال و شهر ساری شروع کردند. در نهایت 12 سال بعد تصمیم این زندگی بدون داشتن هیچ فرزندی به جدایی ختم شد.

رامبد شکرابی/ حدیث فولادوند

رامبد شکرابی/ حدیث فولادوند

شروع بازیگری در سینما

او بازیگری را از سال 1373 با فیلم ترانزیت ساخته علی سجادی حسینی آغاز کرد. رامبد شکرآبی در فیلم ترانزیت با بازیگرانی چون فرامرز قریبیان ، سام قریبیان ، منوچهر حامدی ، اکبر دودکار ، کیانوش گرامی ، فریده دریامج ، عزیزالله هنرآموز و... همبازی بود.

بازی در تلویزیون

رامبد شکرآبی بازیگری در تلویزیون را حدود 5 سال بعد از سینما آغاز کرد و برای اولین بار در سریال تنگنا در سال 1377 مقابل دوربین رفت و بعد از آن به عنوان بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون شناخته شد.

کدخبر: 934544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟