یکتا ناصر با عمل هایی زیبایی چهره اش را مصنوعی کرد + عکس های کودکی !

یکتا ناصر بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که با سریال اولین شب آرامش و ایفای نقش نوشین به شهرت رسید. یکتا ناصر با کارگردان معروف منوچهر هادی ازدواج کرده است و یک دختر به نام سوفیا دارند. تصویری جدید از یکتا ناصر با آرایشی غلیظ در فضای مجازی منتشر شده است که چهره او را از حالت معصوم و طبیعی خود خارج کرده و مصنوعی شده است.

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر بایگر متولد 12 ابان سال 1357 است. یکتا ناصر بازیگر سینما، تئاتر و تلوزیون است. پدر یکتا ناصر افسر بازنشسته نیروی زمینی است و مادر خانه دار است. او در رشته محیط زیست تحصیل کرده است.او به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت به چند دفتر سینمایی مراجعه کرد و تست بازیگری داد که در نهایت توانست در سریال گل های کاغذی ایفای نقش کند.

استوری یکتا ناصر با چهره غم آلود

یکتا ناصر در جشن حافظ

در ایران جشنواره حافظ بعد از جشنواره فجر مهم‌ترین رویداد سینما و تلویزیون، محسوب می‌شود. از این رو بازیگران به احترام نگاه بیننده آراسته ظاهر می‌شوند و به فراخور سبک پوششی خود مناسب‌ترین استایل را انتخاب می‌کنند.

یکتا ناصر، بازیگر دوست‌داشتنی کشورمان برای جشن حافظ 1402 استایل زیر را برگزید. او در این استایل از رنگ‌های محدودی استفاده کرد. یکتا یک پیراهن راسته و ساده مشکی میدی را با یک کت کارشده سورمه‌ای زیبا پوشد. بوت بلند و شالی که یکتا ناصر انتخاب کرده بود هم در پالت رنگی‌ای مشابه با کتش بود.

یکتا با ظرافتی خاص دستبندی تقریبا هم‌رنگ با آن‌ها به دست داشت. علاوه بر انسجام استایل و همخوانی رنگی که در استایل یکتا به چشم می‌خورد؛ میکاپ جذاب و موهای فر مش‌کرده او هم کاملا مناسب او بود و به چهره‌اش می‌آمد. موافق هستید؟

یکتا ناصر

یکتا ناصر

بارداری یکتا ناصر

منوچهر هادی همسر یکتا ناصر است و اغلب یکتا ناصر در فیلم های همسرش بازی می کند. منوچهر هادی کارگردان سریال معروف دل است. منوچهر هادی و یکتا ناصر یک دختر دارند. منوچهر هادی فرزند شهید است.

یکتا ناصر و منوچهر هادی

شهرت تا سیمرغ

سریال اولین شب آرامش سال ۸۴ کم کم چهره اش را مشهور کرد تا اینکه سال ۱۳۹۰ برای فیلم ‘یکی می خواد باهات حرف بزند’ سیمرغ نقش مکمل را گرفت.

کدخبر: 934428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟