زیباتر شدن خانم مجری بعد از ترک  صدا و سیما ! / بانمک بود جذاب تر شد ! + عکس و بیوگرافی کیمیا گیلانی

کیمیا گیلانی متولد 12 مرداد 1371 در تهران ، مجری حال و بازیگر سابق است کیمیا گیلانی فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی می باشد که در کنار اجرا کیمیا گیلانی  نویسندگی هم می کند و می گوید عاشق بچه هاست. در ادامه تصویری از کیمیا گیلانی که در اینستا گرامش منتشر کرده است مشاهده می کنید. 

کیمیا گیلانی

به نظرم موفقیت میتواند در هر برنامه ای باشد به شرطی که آن برنامه مناسب شما باشد. من پیش از آن نوجوان بودم و مخاطب نوجوان داشتم و الان کودک هستم و مخاطبم کودک است. ممکن است در آینده مخاطبم بزرگسال باشد. ولی باید دید که آیا برنامه ای که عهده دار اجرایش هستی، مناسبت هست یا نه. شاید واقعا برنامه ای به من پیشنهاد شود که موضوع آن برنامه را دوست داشته باشم. تلاش می کنم و متناسب با آن مخاطب، خودم را تطبیق می دهم. با توجه به اینکه مخاطبم کودک است و خودم هم قرار است که در داستان کودک باشم، رفتار بچه ها را می بینم و چیزهایی که بچه ها دوست دارند را تلاش می کنم باب میلشان باشم.

کودکان انرژی خوبی دارند و مثبت هستند و حال آدم را خوب می کنند. خیلی روراست هستند و تظاهر نمی کنند. اکثرا زمانیکه رنگین کمان به صورت زنده پخش می شد من از دانشگاه به سر برنامه می رفتم و بعضا خسته بودم ولی با حرف زدن با بچه ها خواه ناخواه حالم خوب می شد.

کیمیا گیلانی (2)

کدخبر: 934357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟