عکس/ 250 قطعه الماس در دست نامزد رونالدو؛ جورجینا خیره‌کننده‌تر از همیشه!

جورجینا رودریگز / استایل جورجینا رودریگز/ همسر جورجینا رودریگز / فیلم جورجینا رودریگز / بیوگرافی جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگس در یک قرار شام اخیر با شریک زندگی خود کریستیانو رونالدو در ریاض، یک ساعت لوکس بسیار گران قیمت را به نمایش گذاشت.

در یکی از تصاویری که او در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، او با یک ساعت سوئیسی ریچارد میل ۰۳۷، یکی از گران ترین ساعت هایی که تا به حال استفاده کرده، دیده می‌شود.

به گفته ریچارد میل (به نقل از Luxonomist)، ساعتی که جورجینا استفاده می‌کند، ساعتی با پیچیدگی فوق العاده است. این یک ساعت طلایی است که با حداقل ۲۵۰ الماس در پاوه قرار گرفته و دارای بند لاستیکی است. سختی محفظه کربن TPT این ساعت، قرار دادن الماس‌ها را بسیار پیچیده کرده است.

از دیگر ویژگی های ساعت فوق گران قیمت جورجینا رودریگس می توان به روتور هندسی متغیر، انتخابگر بزرگ تاریخ و عملکرد و ذخیره انرژی در حدود ۵۰ ساعت اشاره کرد. همچنین این ساعت تاج از تیتانیوم ساخته شده است که یکپارچگی حرکت داخلی را تضمین می کند.

طبق گفته دانیل نیکلاس، متخصص جواهرات و ساعت سازی لوکس، مدل ریچارد میل ۰۳۷ حدود ۲۰۰ هزار یورو ارزش دارد، اما نسخه سفارشی انتخاب شده توسط جورجینا رودریگس ۳۵۰ هزار یورو قیمت دارد!

جورجینا رودریگز

افشاگری جورجینا درباره رونالدو

جورجینا رودریگز مدل ۲۹ ساله و دوست‌دختر رونالدو در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی درباره حس عمیقی که به رونالدو داره صحبت کرده!

او در این مصاحبه گفت:

"رونالدو یک پدر، برادر، پارتنر و رئیسی فوق‌العاده است. وقتی در خانه‌ایم به او زل میزنم و عمیقا احساس خوشبختی میکنم که او مرا برای این خانواده فوق العاده انتخاب کرده است و هرشب خوشحال به رختخوابم میروم...

این زوج ۷ سال با یکدیگر تو رابطه‌ اند.

کدخبر: 934135 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟