جوانی گوهر خیراندیش  را ببینید + عکس و بیوگرافی

گوهر خیراندیش / دختر گوهر خیراندیش / گوهر خیراندیش در آمریکا / همسر گوهر خیراندیش / گوهر خیراندیش بازیگر

گوهر خیراندیش از بازیگران پیشکسوت و صاحب نظر سینما و تلویزیون ایران است که فعالیت بسیار فراوانی در عرصه هنر داشته که با اکثرا با استقبال زیادی موجا شده است. عکس جوانی گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت و البته جذاب سینما درکنار پسرش منتشر کرد.

گوهر خیراندیش

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش متولد ۱ شهریور ۱۳۳۳، شیراز بازیگر و مدرس پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و گوینده رادیو است. جمشید اسماعیل‌ خانی همسر گوهر خیراندیش بود. گوهر خیراندیش ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت گوهر خیراندیش با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد. گوهر خیراندیش در چهارراه مشیر ذر خیابان قاآنی شیراز به دنیا آمد، دو برادر بنام «خداخواست» و «حسین» و سه خواهر بنام «گلابتون» ، «رباب» و «مریم» داردفرزند آخر خانواده است و پدرش کشاورز اهل شهر اقلید شیراز و مادرش بعنوان «ماما» در بیمارستان مسیحیان شیراز کار می کرد

گوهر خیراندیش

ازدواج در ۱۸ سالگی

دو سال بعد از اولین تجربه بازیگری در سال ۱۳۵۱ وقتی ۱۸ ساله بود با جمشید اسماعیل خانی ۲۲ ساله در حالی که پدر مخالف و مادر موافق این وصلت بود ازدواج کرد.

خودش می گوید چون دبیرستان می رفتم و به لحاظ قوانین مدرسه برایم مشکل پیش می آمد وقتی عقد کردیم در شناسنامه ام قید نشد تا وقتی که دیپلم گرفتم.

در نتیجه حاصل این زندگی یک پسر بنام «امید» و دو دختر بنام «آزاده» و «آناهیتا» شد.

گوهر خیراندیش

کدخبر: 933984 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟