فیلم  کل‌کل جدی خداداد عزیزی و امیرعلی نبویان /  نصف مشهد مال منه !

خداداد عزیزی / خداداد عزیزی بازیگر/ بیوگرافی خداداد عزیزی / همسر خداداد عزیزی / عکس خداداد عزیزی

خداداد عزیزی متولد 1 تیر 1350 در مشهد ، تحصیلکرده مقطع راهنمایی می باشد که از 16 سالگی فوتبال را شروع کرد و بعنوان «غزال تیز پا» مشهور شد. خداداد عزیزی از 21 سالگی به تیم ملی جوانان دعوت شد تا اینکه سال 1375 در جام ملت های آسیا 1996 بعنوان بهترین بازیکن سال کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شد . خداداد عزیزی سال 1375 وقتی 20 ساله بود با همسرش ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو دختر و یک پسر است. خداداد عزیزی به تازگی در سری جدیدی مجموعه پدرخوانده شرکت کرده است. در قسمت جدید این برنامه کل کل های جالبی میان خداداد و امیرعلی نبویان شاعر و نویسنده ایرانی شکل گرفت.

زندگینامه امیرعلی نبویان

سید امیرعلی نبویان متولد دوم فروردین ماه سال 1359 ، اهل تهران، مجری و بازیگر است.پدرش «نصرالله نبویان» و مادرش « مرسده نورزاد» ساکن آمل بودند و امیرعلی هم در همان شهر بزرگ شده است .

امیرعلی نبویان تنها یک برادر کوچکتر از خودش به نام البرز دارد .به گفته ی خودش در یک خانه بزرگ شمالی با معماری قدیمی آلمانی بزرگ شده است .امیرعلی نبویان فارغ التحصیل رشته مهندسی برق از دانشگاه علوم و فنون مازندران استامیرعلی نبویان از کلاس بازیگری وارد نویسندگی شده و حالا هم مجری و هم گوینده است .

در سال 1387 در سن 28 سالگی بخاطر شرکت در کلاس های بازیگری به تهران مهاجرت کرده و در موسسه کارنامه زیر نظر هدایت هاشمی، مهتاب نصیرپور و حسن معجونی دوره بازیگری را گذراند.کم کم به نویسندگی علاقمند شد و شروع به نوشتن کتاب کرد . مجموعه ی «قصه های امیرعلی» در 4 نسخه از وی منتشر شد که بسیار هم پرطرفدار بود.امیرعلی نبویان در سال 1392 برای اولین بار با سریال « نوشدارو» بازیگری را تجربه کرد .پس از آن به عنوان مجری در «رادیو هفت» بر روی آنتن رفت و سپس با اجرای برنامه های «خوشا شیراز» و « صدبرگ » در تلویزیون مورد توجه قرار گرفت.

امیرعلی نبویان در دانشگاه به جای درس،ورزش را دنبال می کرد ، پیانو و کیبورد هم به صورت تجربی یاد گرفته بود و با دوستانش در جمع های کوچک کنسرت برگزار می کرد.

فوتبال را هم به صورت حرفه ای بازی می کرد و عضو تیم بسکتبال دانشگاه بود و گهگاهی هم پینگ پنگ بازی می کرد و روزگارش با دورهمی های دوستانه می گذشت.

سید امیرعلی نبویان نویسنده، مجری و بازیگر در 8 مهر ماه 1395 با بهار نوروزپور ازدواج کرد، بهار نوروزپور همسر امیرعلی سابقه بازیگری ندارد، طریقه آشنایی آقای مجری و همسرش به محل کارشان باز می گردد، نبویان در شرکت تبلیغاتی همسرش کار می کرد که این همکاری منجر به آشنایی و ازدواج شد.

بهار نوروز پور متولد 22 فروردین ماه 1360 می باشد، این زوج حدود یک سال و نیم اختلاف سنی دارند و زندگی عاشقانه ای را می گذارانند.

همسر نبویان قبل از ازدواج، درگیر بیماری سرطان بوده و یک دوره شیمی درمانی را پشت سر گذاشته بود اما متأسفانه بعد از ازدواج نیز این بیماری ادامه داشت اما با عشق و حمایت امیرعلی موفق به شکست سرطان شد.

کدخبر: 933650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟