دنیز دایی و مادر عروسکی اش بی خیال آبروی پدر ! + عکس زن اول یا دوم دایی مدام جذابترند !

دنیز دایی که از کودکی به همراه مادر و مادربزرگ اش به انگلیس مهاجرت کرده است، در حال حاضر در لندن مشغول به تحصیل است. البته او گفته که به زبان فارسی مسلط است و هر چند وقت یک بار به ایران سفر می کند تا با پدر دیدار کند. تصویری جدید از دنیز دایی به همراه مادرش در فضای مجازی منتشر شده است. مادر دنیز دایی با انتشار این عکس نوشت:

مهسا (همسر سابق علی دایی) با انتشار تصویر خود و دخترش دنیز در لندن نوشت/ امروز اولین روز از شروع دانشگاه (آکسفورد) تو بود عزیز دلم و اولین روز از زندگى مستقل تو با ورود به دانشگاه و شهر دیگه ولى کاملا به یاد دارم که در طول این نوزده سال هیچوقت بچه نبودى همیشه عاقل، همیشه استوار، همیشه با شخصیت بى همتاى خودت همه را بخصوص معلمین و استادانت را شیفته رفتار خود میکردى و امروز من مادر سر تعظیم به شخصیت والاى تو فرود میاورم، نفسم، عمرم، جونم، برایت بهترینها را آرزو میکنم, چشم بدخواهان و حسودانت از تو دور، راهت روشن و دست خداى مهربانم پشت و پناهت

دنیز دایی

علی دایی

بیوگرافی علی دایی

علی دایی از پیشکسوتان محبوب و پرطرفدار فوتبال ایران است. علی دایی بهمن ماه سال 1383 در 35 سالگی پای سفره عقد نشست و با مونا فرخ آذری ازدواج کرد. عکسی از علی دایی و همسرش منتشر شده است که استایل ساده همسر بر خلاف همیشه او توجه کاربران را جلب کرده است. جالب است بدانید علی دایی به جز فوتبال در کار تجارت هم موفق بوده‌ است و گردانندگی چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و عضویت اتاق بازرگانی تهران را در کارنامه خود دارد.

زندگی لاکچری دختر علی دایی

دنیز دایی دختر ارشد علی دایی که به همراه مادرش سال هاست در انگلیس زندگی می کند و زندگی لاکچری دارد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار میگیرد . دنیز دایی به خوبی نمیتونه فارسی صحبت کنه و یا بنویسه، که خب این موضوع کمی باعث ناراحتی هواداران شده است. عکس خانه دنیز دایی در لندن را در ادامه ببینید.

علی دایی

 
کدخبر: 933645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟