دین متفاوت  فردوس کاویانی چه بود ؟! + غوغای مجری اصولگرای تلویزیون و وزیر سابق خارج نشین !

فردوس کاویانی / فردوس کاویانی بازیگر/ بیوگرافی فردوس کاویانی / همسر فردوس کاویانی / عکس فردوس کاویانی

فردوس کاویانی بازیگر سرشناس که دیشب درگذشت تجربه بازی در سریال های خاطره انگیز تلوزیونی را در کارنامه دارد.

فردوس کاویانی در اواخر دهه ۴۰ پایش به سینما باز شد و بعد‌ها بازی‌های ماندگاری را در فیلم‌های مختلف ثبت کرد. او بیشترین همکاری خود را در سینما با داریوش مهرجویی در فیلم‌های «اجاره نشین‌ها»، «هامون»، «بانو»، «میکس» و «نارنجی پوش» داشته و با کارگردان‌های دیگری مثل بهرام بیضایی (سگ کشی)، محمد بزرگ‌نیا (جایی برای زندگی)، یدالله صمدی (ساوالان) همکاری کرده است. در تلویزیون هم سریال‌های «همسران» و «آژانس دوستی» از جمله کار‌های شاخص اوست.

آخرین بازی او سال ۹۳، روی صحنه تالار وحدت در نمایش هادی مرزبان بوده و حالا کاویانی درباره اینکه آیا خواندن سناریو‌ها سبب دلتنگی برای بازی جلوی دوربین یا روی صحنه نمی‌شود، می‌گوید: قطعا دلتنگ هستند، مخصوصا اینکه هنوز هم پیشنهاد‌هایی برای بازیگری دارند، اما به دستور دکتر نمی‌رود و به‌خاطر شرایط چاره دیگری نیست. آخرین کاری که داشتند نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» آقای مرزبان در تالار وحدت بود و این اواخر هم که سریال «همسران» از شبکه آی‌فیلم شروع به پخش شد، خیلی از خاطراتشان یاد می‌کنند. با این حال بیشتر اوقاتشان به کتاب خواندن می‌گذرد و چند باری هم گفته‌اند که در فکر نوشتن هستند، اما نمی‌دانم چقدر برایشان جدی باشد.

توئیت عجیب شهبازی مجری صدا و سیما درباره درگذشت فردوس کاویانی

شهبازی که اخیرا به خاطر حضور گلزار و رشیدپور در صداوسیما، تلویزیون را تحریم کرده بود، علیه فردوس کاویانی توییت هایی به اشتراک گذاشته است.

توئیت شهبازی در باره فردوس کاویانی

کدخبر: 933620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟