فیلم زشت ترین انسان روی زمین ! / جالبه مرد است نه زن !

با توجه به اینکه تمام انسان های روی زمین زیبایی های منحصر بفرد خودشون رو دارند هوش مصنوعی اینگونه پاسخ سوال زشت ترین انسان روی زمین چگونه است را داد ...

کاربردهای هوش مصنوعی شامل موتورهای جستجو پیشرفتهٔ وب (مثل گوگل)، سامانه توصیه‌گر (که توسط یوتیوب، آمازون و نتفلیکس استفاده شده‌اند)، فهم زبان انسان‌ها (همچون سیری و آمازون الکسا)، خودروهای خودران (مثل تسلا)، هوش مصنوعی مولد یا خلاقیت محاسباتی (مثل چت‌جی‌پی‌تی یا تولید اثر هنری مانند دال-ئی و میدجرنی) تصمیم‌گیری خودکار و رقابت در بالاترین سطوح سامانه‌های بازی استراتژیک (همچون شطرنج و گو) می باشد.

کاربرد هوش مصنوعی در روزنامه نگاری

با این حال، این نظرسنجی نشان داد که 90 درصد اتاق‌های خبر در حال حاضر از نوعی هوش مصنوعی در تولید خبر، 80 درصد در توزیع اخبار و 75 درصد در جمع‌آوری اخبار استفاده می‌کنند. وظایف جمع‌آوری اخبار شامل رونویسی و ترجمه خودکار، استخراج متن از تصاویر، حذف وب یا ابزارهای خلاصه سازی خودکار با کمک هوش مصنوعی انجام می شود.

تولید اخبار می‌تواند شامل ترجمه مقالات به زبان‌های دیگر، تصحیح، نوشتن سرفصل‌ها یا نوشتن مقالات کامل باشد، و توزیع شامل استفاده از بهینه‌سازی موتور جستجو مبتنی بر هوش مصنوعی و همچنین مواردی مانند تنظیم محتوا برای مخاطبان خاص است.

این گزارش مشخص نمی‌کند که چه تعداد اتاق خبر از این فناوری برای هر کار خاص استفاده می‌کنند، اما بیان می‌کند که توزیع اخبار گسترده‌ترین طیف موارد استفاده را دارد، و اغلب به عنوان منطقه‌ای که بیشتر تحت تأثیر هوش مصنوعی در اتاق خبر قرار می‌گیرد ذکر می‌شود.

اگرچه اکثر پاسخ دهندگان در نظرسنجی نگران پیامدهای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی هستند، تنها حدود یک سوم گفتند که سازمان های آنها یک استراتژی هوش مصنوعی دارند یا در حال حاضر در حال توسعه آن هستند.

شرکت‌های فناوری مانند گوگل در تلاش هستند تا ابزارهای هوش مصنوعی را در کسب‌ و کار اصلی خود بسازند؛ حتی با وجود نگرانی‌های اخلاقی و قانونی جدید، بسیاری از اتاق‌های خبر GPTBot، ابزار استفاده از داده‌های آن را مسدود کرده‌اند. بعضی ها هم از آنها شکایت کردند اما با این وجود، آژانس‌های خبری با شرکت‌های هوش مصنوعی قراردادهایی منعقد کرده‌اند. آژانس هایی مانند آسوشیتدپرس، که اوایل سال جاری با OpenAI توافقنامه‌ای امضا کرد.

کدخبر: 933223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟