عاشقانه ترین فیلم مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور ! / بهنوش طباطبایی افسوس خورد !

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور بازیگران نماهنگ “ابرمی‌بارد” هستند که همایون شجریان این قطعه را با شعری از امیرخسرو دهلوی و آهنگسازی سهراب پورناظری و تنظیم بردیا کیارس برای آلبوم رگ خواب خوانده است.

خبر ازدواج رعنا آزادی‌ور و مهدی پاکدل (بازیگر) در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ توسط عاطفه رضوی، همسر حسین پاکدل (برادر مهدی پاکدل) منتشر شد. عاطفه رضوی در اینستاگرامش، نوشت: “دوستتان دارم، خصوصا کنار هم، مبارکمان باشد.

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در فیلم‌های سینمایی «محمد رسول الله (ص)» و «چهار راه استانبول» و همچنین موزیک ویدیوی قطعه «ابر می‌بارد» از آلبوم رگ خواب همایون شجریان ، با یکدیگر هم‌بازی بودند.

آلبوم رگ خواب همایون شجریان که در اسفندماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد، شامل یک قطعه به نام ابر می‌بارد بود. ابر می‌بارد موزیک ویدئویی عاشقانه داشت که نقش اصلی آن را رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل بازی می‌کردند. این موزیک ویدئو این روز‌ها حسابی دست به دست شده و برخی به شوخی و جدی از نقش این موزیک ویدئو و آهنگ همایون شجریان در ازدواج این زوج می‌گویند.

عکس زیرخاکی مهدی پاکدل در کنار مادرش

مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون است. مهدی پاکدل 43 ساله است. مهدی پاکدل اصالتا اصفهانی است. برادر مهدی پاکدل ، حسین پاکدل نیز بازیگر و مجری است. مهدی پاکدل تا کنون دوبار ازدواج کرده است. همسر اول مهدی پاکدل خانم بهنوش طباطبایی بوده است. مهدی پاکدل برای بار دوم با بازیگر مطرح خانم رعنا آزادی ور ازدواج کرده است.   پربیننده ترین فیلم مهدیپاکدل ، محمد رسول الله در سال ۱۳۹۴ میباشد که در نقش ابوطالب پدر امام علی ظاهر شد و یکی از نقش های مهم این بود که بر عهده او قرار گرفتن موفق شد در این کاراکتر بسیار مهم به هنر نمایی بپردازد.

مهدی پاکدل

کدخبر: 932459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟