تا از گنده ترین انسان های روی کره زمین (فیلم)

تعدای از انسان ها هستند که جثه و فیزیک غیر طبیعی دارند و به واسطه عجیب بودن جثه شان به شهرت رسیدند. نام خیلی از این انسان ها وارد رکورد های گینس  شده و در تاریخ ماندگار شده است. در این ویدیو نام و خلاصه ای زندگی 5 نفر از این افراد را مشاهده می کنید.

آندره جاینت بزرگترین مرد تاریخ

آندره د جاینت بزرگترین (از نظر فزیکی) ورزشکاری بود که دنیا تا کنون به خود دیده بود, در دهه ی 70 و 80 یکی از با جذبه ترین استارها در عرصه ی ورزش و سرگرمی بود.با قدی بیشتر از 7 فوت و وزن 540 پوندی به درستی لقب "هشتمین عجایب خلقت" را به خود اختصاص داد.

او در زمانی که 12 سالش بود 6 فوت قد و بیشتر از 200 پوند وزن داشت.این موضوع به خاطر این بود که او با یک مشکل مادرزادی به دنیا آمده بود ,یک نابهنجاری سبب شد استخوان های وی تا جای امکان رشد کنند و رشد وی حتی تا بعد از دوران بلوغ او ادامه داشت.

آندره از این اندازه ی غیرعادی خودش استفاده کرد تا راه خودش را به رشته ی رسلینگ به عنوان یک مرد جوان باز کند.در آن دوره آندر یک استثنا در رشته ی خودش به حساب می آمد.کشتی گیری که در کار خودش بهترین بود و هر جا که میرفت ستاره ی بزرگی بود که مردم در هر کشوری او را میشناختند.بعد از مدتی کشتی گرفتن در زاپن و کانادا سرانجام این غول 27 ساله به استخدام "وینسنت کندی مکمهن" در آمد و در سال 1973 عضو WWWF شد.آندره 20 سال بعدی را با خانواده ی مکمهن بود و حتی در سال 1974 قرارداد NFL واشنگتن رد اسکینز را رد کرد و در رینگ کشتی باقی ماند.

در دهه های 70 و80 آندره یکی از بزرگترین و محبوبترین استارها در W-W-E بود.برای تقریبا 15 سال آندر در دبلیو دبلیو ای شکست ناپذیر بود و رایوری های سراسر هیجانی با استارهایی همچون "Big Cat.Emie Ladd","BlackJack" و حتی "هالک هوگن"(که او را در یک مبارزه ی زیبا در سال 1980 در استادیو Shea شکست داد) داشت.هیچکسی نمیتوانست این غول را شکست دهد.شهرت زیاد او باعث شد که مهمان برنامه ی The Tonight Show شود و حتی در فیلم مرد شش ملیون دلاری نقش برجسته ی پاگنده رو بازی کند.بعدها وی نقش های برجسته ای در B.J and the Bear و Greatest American Hero داشت و در فلیم The Princess Bride در نقش Fezzik حاضر شد.

حتی ورزشکاران خارج از رسلینگ هم نمیتوانستند او را شکست دهند.در سال 1976 بوکسوری به نام Chuck Wepner یک مسابقه ی boxer vs wretler با آندره داد که در این رویارویی آندره او را از رینگ به ردیف سوم تماشاچیان پرتاب کرد!!!

یکی از رایوریهای مشهور آندره با Killer Khan در دهه ی 80 بود که Khan قوزک پای آندره را در سال 1981 شکست که این سبب شکل گیری Stretcher Match بیاد ماندی آنها شد(که البته آندره این اولین مسابقه ی برانکارد تاریخ را برد).با وجود همه ی این مسابقات آندره این برد های متوالی خودش را حفظ می کرد که چنین چیزی تا کنون دیده نشده بود.آندره در مسابقات Battle Royals مهارت خاصی داشت,با وجو هیکل بسیار بزرگش تقریبا غیر ممکن بود کسی بتواند او را از رینگ به بیرون پرت کند.

در اواسط دهه ی 80 آندره دوچار مشکلات جسمی شد اما هنوز جزو کاملی از W-W-E بود.رایوری طولانی آندره با "Big John Studd" در اولین راسلمنیا با یک Body Slam Challenge به اوج خود رسید که آندره پیروز آن مسابقه بود.بعدها آندره رکورد بیشترین پیروزی در بتل رویال را هم به خود اختصاص داد.

در سال 1987 کریر آندره یک چرخش ناگهانی داشت هنگامی که رو در روی دوست قدیمی خود یعنی "هالک هوگن" قرار گرفت.در آن زمان آندر "Bobby Heenan" را به عنوان منیجر خود استخدام کرده بود که نتیجه ی آن اولین مسابقه ی وی بر سر عنوان قهرمانی W-W-E بود.مسابقه ی آندره و هوگن باحضور 93.173 تماشاچی در راسلمنیای 3 برگزار شد که این بدون شک بزرگترین مسابقه ی تمام تاریخ بود.در این مسابقه در کمال ناباوری هوگن پیروز شد و رکورد شکست ناپذیری طولانی مدت دوست سابق خود را شکست.

درگیری آندره با هوگن در سال 87 ادامه پیدا کرد که نهایتا در February 1988 آندره بلاخره توانست عنوان قهرمانی W-W-E را بدست آورد و سپس خود او این عنوان رو به "Ted DiBiase sr" واگذار کرد. این کار آندره یعنی اهدای عنوانش به تد دیبیاسی مورد قبول کمپانی واقع نشد بنابراین اولین تورنمنت بر سر عنوان قهرمانی W-W-E در راسلمنیای 4 برگزار شد.

آندره در آخرین سالهای کریر خود عنوان قهرمانی Tag Team را با "Haku" به مدت کوتاهی در دست داشت.پس از باختن این عنوان در راسلمنیای 6 رابطه ی خود را با منیجرش Heenan قطع نمود و دوباره خودش را به شخصیت محبوب مردم تبدیل کرد.طی چند سال بعد آندره درخشش خاصی در همه جا پیدا کرده بود که در تاریخ 27 جنیوری 1993 به خاطر عارضه ی طولانی مدت قلبیش درگذشت.

کدخبر: 932123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟