این دختر ورزشکار ایرانی دوست دختر جدید تتلو / سحر رحمانی کیست ؟! + عکس ها

 تتلو / تتلو خواننده / بیوگرافی تتلو / عکس تتلو / همسر تتلو

 امیر تتلو که هر بار با یک دختر معروف فاز عاشقانه ای را شروع می کند بعد از سحر ادعا کرد که با این دختر معروف ورزشکار فاز عاشقانه برداشته است. اما چندان روی حرف های تتلو نمی شد حساب کرد و او هر روز عادت داشت عاشق شود و روز بعد فارغ.

سحر رحمانی عشق جدید تتلو

در هر صورت بعد از سحر قریشی این خانم ورزشکار خانم معروفی بود که آقای خواننده ادعای عاشقی راجع به او کرد.این خانم معروف سحر رحمانی نام داشت که ایرانی است و بسیاری او را می شناسند. اما هنوز معلوم نیست که این رابطه عاشقانه به کجا کشید و چند روز دوام داشت.

 تتلو و سحر رحمانی

 تتلو و سحر رحمانی

امیر تتلو، خواننده و ترانه‌نویس ایرانی، در ژانرهای رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند و متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ است. او از نخستین خوانندگان آراندبی در ایران بوده و به شکل زیرزمینی شروع به کار کرده و پس از آن به شهرت رسیده است. در دهه ۸۰، امیر تتلو به دبی سفر کرد و در حال حاضر در ترکیه اقامت دارد.

بعد از جدایی از سحر قریشی، تتلو با چندین دختر رابطه برقرار کرد و با ایجاد حاشیه‌هایی در فضای مجازی، دوباره به دنبال یک دختر ورزشکار به نام سحر رفت.

امیر تتلو عاشق دختر بدنساز شد

بنابر گفته‌ها، تتلو تازه‌ترین تصاویر یک خانم ورزشکار ایرانی را دیده که بسیار او را تحت تاثیر قرار داده است. این خانم بدنساز، سحر رحمانی نام دارد و چندی پیش در یک مسابقه فیتنس با یکی از آهنگ‌های امیر تتلو بر روی استیج رفته است.

امیر تتلو و سحر رحمانی/ دلدادگی تتلو به سحر خانوم

تتلو بسیار تحت تاثیر این موضوع بوده و در پیج شخصی خود در مورد سحر رحمانی اینگونه نوشته است: "یک خانم بدنساز را دیدم که ویدیوی اجرای مسابقه خود را با آهنگ تازیانه من ارائه داد. فکر می‌کنم او سحر خانم است. عضلاتش بسیار تفکیک و حرفه‌ای بود و من بسیار به او افتخار می‌کنم."

کدخبر: 932028 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟