ویدئوی زیرخاکی از جواد خیابانی زمانی که هنوز مجری نشده بود!

جواد خیابانی / جواد خیابانی مجری / عکس جواد خیابانی / بیوگرافی جواد خیابانی / همسر جواد خیابانی

جواد خیابانی در دهه شصت زمانی که هنوز مجری نشده بود، در برنامه یک مسابقه و سی سوال شرکت کرد.یک مسابقه، سی سوال یکی از برنامه‌های دهه ۶۰ بود که با هنرمندی مرحوم حسین باغی اجرا می‌شد.

زندگی جواد خیابانی

جواد خیابانی متولد ۲۷ ابان سال ۱۳۴۵ در شهر کرج است. او تهیه کننده، گزارشگر و مجری برنامه‌های ورزشی صدا و سیما است. خیلی از بازی‌های مهم فوتبال را او گزارش می‌کند.

همسر او بهناز خیابانی است که این دو در سال ۱۳۷۳ با هم ازدواج کردند و حاصل ازدواج آن‌ها دختری به نام نگار می‌باشد. نگار در سال ۱۳۷۵ در شهر کرج به دنیا آمده است.

او در کرج تحصلات مقدماتی و متوسطه را در هنرستان بهشتی گذراند. او در سال ۱۳۶۸ به عنوان مدرس هنرستان در دروس فنی به استخدام آموزش و پرورش در آمد.

دو سال هم در هنرستان رجایی بندرعباس به عنوان معاون آموزش یا همان ناظم هنرستان مشغول به کار شد. از دوران نجوانی کسب درآمد می‌کرد و در ۱۳ سالگی به عنوان یک کارگر ساده در شرکت کنسروسازی شمشاد مشغول به کار شد.

او در این مورد می‌گوید که در آن سال‌ها هر ماه ۶۰۰۰ ریال حقوق می‌گرفتم که نصف آن را به مادرم می‌دادم. و با بقیه پولی که داشت مجلات کیهان ورزشی و دنیای ورزش می‌خریدم تا عشق و علاقه‌ام را به ورزش سیراب کنم.

او در مورد کارگری کردن می‌گوید:

من از کودکی و نوجوانی کار کردن را دوست داشتم و در استادیوم‌ها بستنی و ساندویچ می‌فروختم. حتی مقواهای اضافی را جمع آوری می‌کردم و با آن‌ها نوعی کلاه یا آفتاب گیر می‌ساختم. و در استادیوم‌ها به تماشاگران می‌فروختم تا هزینه تحصیل خودم را تامین کنم.

بعدها در دوران جوانی به دوختن پرچم‌های قرمز و آبی و نارنجی (برای تیم آرارات) اقدام کردم. و همزمان در انبار بوجاری اداره اصلاح بذر کرج به کارگری مشغول شدم. زیرا احساس می‌کرم کار کردن جوهره مرد است و این را افتخار خودم می‌دانم که همیشه روی پای خودم ایستاده ام.

کدخبر: 932025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟