عکس رمانتیک مشهورترین زوج ترک لب دریا

بوراک اوزچیویت (زادهٔ ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. او در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۷ در استانبول با فاحریه اوجن ازدواج کرد. فرزند اولشان به نام کاران در سال ۲۰۱۹ و فرزند دومشان به نام کَر‌َم در سال ۲۰۲۳ متولد شد.بوراک اوزچیویت با بازی در سریال خرم سلطان درایران شناخته شد. همسر او نیز از بازیگران توانمند ترک است که در سریال برگ ریزان خوش درخشید.

این دو بازیگر در سریال چکاوک با یکدیگر همبازی بودند. 

فحریه اوجن

سریال قیام عثمان

قیام عثمان (به ترکی استانبولی: Kuruluş Osman)، یک مجموعه تلویزیونی ساخت ترکیه، به کارگردانی متین گونای است که قسمت اول آن، در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۱۹ منتشر شد. فیلمنامه این سریال را مهمت بوزداغ به رشته تحریر درآورده‌است و این سریال در ایران نیز با نام قیام عثمان از مرداد ماه ۱۳۹۹، روی پلتفرم های آنلاین تماشای فیلم و سریال از جمله نماوا و فیلیمو در دسترس قرار گرفت. این سریال روایتگر سال‌های پر فراز و نشیب زندگی عثمان یکم پسر ارطغرل و حلیمه خاتون و چگونگی تأسیس سلسله عثمانی است که سه نقش اصلی این سریال، سلطان عثمان، گوگتوغ آلپ و بالا‌خاتون نام دارد.

قیام عثمان روایتگر جنگ های داخلی و خارجی عثمان یکم (مشهور به عثمان غازی) و چگونگی تأسیس و پایه‌گذاری امپراتوری عثمانی است و مبارزات او علیه بیزانس و ایلخانان مغول را به تصویر می کشد و اینکه چگونه او توانست استقلال حکومت خود را از سلجوقیان روم به دست آورد و یک کشور مستقل ایجاد کند که در مقابل امپراتوری بیزانس و مغول بایستد و فخرآور ترکان باشد.

در این مجموعه، شخصیت عثمان در مسیر خود با دشمنان و خائنان زیادی روبرو می شود و فیلم نشان می دهد که او چگونه توانسته با کمک یاران وفادار، خانواده و سربازانش بر این موانع غلبه کند و ماموریت خود را انجام دهد.

کدخبر: 931864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟