غمگین ترین تولد مرجانه گلچین ! + فیلم جگرسوز خانم بازیگر !

مرجانه گلچین / مرجانه گلچین بازیگر/ بیوگرافی مرجانه گلچین / عکس مرجانه گلچین / همسر مرجانه گلچین

مرجانه گلچین یکی از بازیگران پیشکسوت ایرانی است که در فضای مجازی نیز فعالیت زیادی دارد. این بازیگر به مناسبت تولد مادرش که فوت شده است منتشر کرده است.

مرجانه گلچین با انتشار این ویدئو نوشت :

کاش میشد خدا رو کشید کنارو در گوشش گفت

میشه مادرمو روز تولدش برگردونی

شب تولدته ولی اصلا بی تو صفایی نداره

قربون خندهات برم که وقتی کیکتو فوت میکردی از خجالت پشت لبت خیس میشد

الان چشمهای من اونجوری خیسه

عزیزیترینم تولدت مبارک

مرجانه گلچین

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه دلدار گلچین متولد ۲ اسفند ۱۳۴۷ در تهران ، بازیگر سنما و تلویزیون است. تحصیلکرده چهار ساله هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد که تجربه دوبله و گویندگی را هم دارد. مرجانه گلچین با بازی در سریال بزنگاه توانمندی خود درژانر کمدی را به همه ثابت کرد و در ادامه در سریال های کمدی زیادی ایفای نقش کرده است.

مهاجرت و تحصیلات خانم بازیگر

مرجانه گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و پس از 4 سال تحصیل در رشته تخصصی نوازندگی تئاتر فارغ التحصیل شد. او همچنین مدرک کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه سوره دارد. مرجانه گلچین وقتی با مشکل تحصیلش در ایران روبه رو می شود، تصمیم می گیرد که مهاجرت کند و درنتیجه حدود 10 سال در خارج از ایران زندگی کرد. او از سال 1374 تا 1383 در انگلستان که خواهر و برادرش سال ها در آنجا ساکن بودند زندگی کرد و از دنیای بازیگری فاصله گرفت اما علاقه خانم بازیگر به زادگاهش و دلتنگی که برای مادرش داشت سبب شد که به ایران برگردد. مرجانه گلچین پس از بازگشت به ایران در سریال کلانتر بازی کرد.

مادر مرجانه گلچین

 

کدخبر: 931408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟