این زن ایرانی ملکه زیبایی جهان شد / چهره معروفی که باور نمی کنید زیباترین شود ! + عکس

مرجانه گلچین / مرجانه گلچین بازیگر/ بیوگرافی مرجانه گلچین / عکس مرجانه گلچین / همسر مرجانه گلچین

مرجانه گلچین یکی از بازیگران پیشکسوت ایرانی است که در فضای مجازی نیز فعالیت زیادی دارد. در ادامه پست جدید این بازیگر که با فوتوشاپ ملکه توسط خودش در فضای مجازی منتشر شده است را مشاهده می کنید. کاربران فضای مجازی او را ملکه زیبایی ایران نامیدند.

مرجانه گلچین

از ازدواج تا طلاق مرجانه گلچین

مرجانه گلچین همسر سابق کریم آتشی، کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس سینما بود. او در سال 1375– 1374 با کریم آتشی ازدواج کرد و در سریال گریز و سقوط به کارگردانی همسرش نیز بازی کرد اما با مخالفت همسرش برای بازیگری مواجه شد و این رابطه به جدایی و طلاق رسید. ظاهرا همسر سابق او کریم آتشی پیش از ازدواج با خانم بازیگر درباره اینکه دوست ندارد او به بازیگری بپردازد با او صحبت کرده بود و مرجانه گلچین هم شرط او را پذیرفته بود. در هر حال دلیل جدایی مرجانه گلچین از همسرش مشخص نیست ولی شاید اینکه او به عرصه بازیگری برخلاف میل همسرش برگشت دلیل این جدایی بوده باشد. مرجانه گلچین اکنون مجرد است. 

کریم آتشی همسر سابق او متولد 5 فروردین 1343 در شهر ری و فارغ التحصیل دکترای علوم سیاسی و کارشناسی مهندسی عمران است. او از سال 1387 به بعد فعالیتی در سینمای ایران نداشت اما در تاریخ 19 شهریور 1399 خبر درگیری و شلیک مرگبار او به همسایه اش بسیار داغ شد.

کریم آتشی

فرزند مرجانه گلچین

مرجانه گلچین و کریم آتشی در دوران زندگی باهم صاحب فرزندی نشدند. مرجانه گلچین در پاسخ به اینکه چرا مادر نشده می گوید: دلیل این تصمیم این بود که من عاشق کارم بودم و این با مسئولیت مادری در تضاد است. بچه رسیدگی و پرستاری می خواهد و من نمی توانم به بهانه کار فرزندم را رها کنم.

مرجانه گلچین

کدخبر: 931391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟