این فوتبالیست معروف شوهر جذاب سوسانو است / باور نمی کنید!

هان هه-جین (زادهٔ ۲۷ اکتبر ۱۹۸۱) بازیگر اهل کره جنوبی است. از جمله نقش‌های برجسته او می‌توان به ایفای نقش بانو سوسانو در افسانه جومونگ اشاره کرد.

سال ۲۰۱۳ در ۳۲ سالگی با کی سونگ یونگ بازیکن و کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوی ازدواج کرد .ثمره این یک دختر متولد ۱۳ سپاتمبر ۲۰۱۵ می باشد و در حال حاضر بخاطر حضور کی سونگ یونگ در تیم نیوکاسل یواتید در انگلستان زندگی می کنند.

سوسانو

نکاتی درباره استایل هان هه جین

هان هه جین بازیگری تواناست که جوایز قابل ملاحظه‌ای هم دریافت کرده‌است. یکی از جوایز او مربوط به سریال «افسانه جومونگ می‌باشد که عنوان بهترین بازیگر زن آسیا را از آن خود ساخت. بانو سوسانو قطعا می‌داند که تا چه اندازه در بین مردم ایران محبوب است اما شاید این نکته را نداند که هنوز هم سریال جومونگ در شبکه‌های ایرانی پخش می‌شود و برخی از هواداران پروپاقرص آن چندین بار این سریال را دیده‌اند! هان هه جین علاوه بر نقش‌آفرینی شگفت‌انگیزش، استایلی ساده اما گیرا و دلربا دارد. او با رعایت یک‌سری اصول و نکات در استایل خود توانسته‌است، استایلی شیک برای خودش تدارک ببیند. در زیر برخی از نکات شاخص در استایل هان هه جین را مرور می‌کنیم تا بیشتر با سبک استایل او آشنا شوید. این نکات عبارتند از:

آرایش ملیح

هان هه جین

هان هه جین مانند بسیاری از بازیگران و سلبریتی‌های کره‌ای طرفدار آرایشی ملیح و طبیعی است. او همیشه آراسته است و زیبایی خود اهمیت زیادی می‌دهد. آرایش طبیعی با رنگ‌های ملیح یا نود طرفداران زیادی دارد. از طرفی از آنجایی که خود هان هی جین از زیبایی بی‌نقصی برخوردار است؛ آرایش ملایم و ملیح بیشتر جذابیت و ظرافت صورت او را نشان می‌دهد.

کت‌ زنانه شیک

هان هه جین

کت و دامن و کت و شلوار زنانه از آن آیتم‌هایی هستند که وجود آن  در کمد لباس خانم‌های شیک‌پوش امروزی اجتناب‌ناپذیر است. کت و دامن و کت و شلوار برای خانم‌ها استایلی رسمی، شیک و تاثیرگذار به‌حساب می‌آید. و اقتدار و وقار خاصی به آن‌ها می‌بخشد. با بررسی استایل بازیگر نقش سوسانو متوجه علاقه او به این آیتم‌ها می‌شویم. او در انتخاب کت زنانه سلیقه خوبی دارد و به‌خوبی بلد است که چگونه آن را با سایر عناصر ست کند تا استایل خیره‌کننده‌ای داشته باشد. کت و دامن‌های خوش‌دوخت هان های جین کاملا برازنده اندام ظریف و بی‌نقص اوست. به کت و دامن جذاب او در عکس زیر نگاه کنید؛ این استایل مونوکروم سفید او، تحسین‌برانگیز نیست؟

کدخبر: 931063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟