زیبایی و مدلینگی فخری خوروش قبل انقلاب ! + عکس خانم بازیگر نزد شوهرش قبل از فوت !

فخری خوروش بازیگر قبل انقلاب در 16 سالگی دیپلم گرفته و سپس به دانشسرا رفت، مدت ها معلم بود تا اینکه وارد بازیگری شد و به شهرت عجیبی رسید. عکسی جالب و دیدنی از فخری خوروش مربوط به دوران قبل از انقلاب با چهره ای بسیار جذاب و جوان و شیک در فضای مجازی منتشر شد.

فخری خوروش

فخری خوروش کیست

فخری خوروش متولد ۱۰ خرداد ۱۳۰۹ در کرمانشاه، بازیگر است. در ۱۶ سالگی دیپلم گرفته و سپس به دانشسرا رفت، مدت ها معلم بود تا اینکه وارد بازیگری شد و به شهرت عجیبی رسید، او حالا در آمریکا زندگی می کند.

فخری خوروش

از معلمی تا اولین تئاتر

قبل از بازیگری دوست داشتم پزشک بشوم به همین خاطر بعد از دیپلم در ۱۶ سالگی وارد دانشسرا شدم ولی به سمت معلمی کشیده شدم. زمانی که معلم بودم در یک انجمن حضور داشتم که تئاتر اجرا می کردند که آنجا دکتر والا من را برای بازیگری انتخاب کرد و بعد از ۴ ماه تمرین و یادگیری در نمایشی بنام دست های آلوده بازی کردم

طرد ۹ ساله از خانه

وقتی بصورت حرفه ای وارد بازیگری شدم ۹ سال رنگ پدر و مادرم را ندیدم. بعد از ۹ سال پدرم بخاطر بیماری که داشت توسط یکی از دوستانم عمل شد؛ بعد از عمل پدر به مادرم گفته بود که فخری باعث شده حال من خوب شود بگویید بیاید تا ببینم. اینطور شد که بعد از سال ها با پدرم آشتی کردم

ورود به تلویزیون و تغییر نام

در سال ۱۳۳۴ وقتی ۲۵ ساله بود با سریال برای تو وارد قاب تلویزیون شد، جالب است بدانید نام اصلی او فخری آسودی  بود که بعد از ورود به بازیگری نام خود را به فخری خوروش تغییر داد. با فیلم خانه قمر خانم در سال ۱۳۴۷ وارد پرده سینما شد.

شهرت با تئاتر

خانم خوروش قبل از انقلاب در بیش از ۲۳ سریال ایفای نقش کرد اما حضور مستمرش در تئاتر اواخر دهه ۳۰ و اوایل دهه ۴۰ بود که وی را به مشهورترین بازیگر تئاتر ایران تبدیل کرد.

ازدواج اول

فخری خوروش اولین بار در سال ۱۳۲۷ وقتی ۱۸ ساله و هنوز بازیگر نبود با یک معلم آموزش و پرورش در کرمانشاه ازدواج کرد و به تهران آمد اما چند سال بعد طلاق گرفتند.

فخری خوروش

ازدواج دوم

خانم خوروش دومین بار با شاپور شیبانی ازدواج کرد. همسرش یک شخصیت خوش نام فرهنگی و هنردوست است، شاپور شیبانی برادر جمشید شیبانی کارگردان و تهیه کننده موسیقی می باشد. در برخی منابع به اشتباه از جمشید شیبانی بعنوان همسر ایشان نام برده می شود که سال ۸۸ فوت کرده است، اما شاپور شیبانی در قید حیات می باشد.

فرزندان و اقامت آمریکا

ثمره زندگی فخری خوروش و همسرش شاپور شیبانی دو فرزند یک دختر و یک پسر می باشد که حالا چند سالیست در کشور آمریکا ساکن شدند و در این کشور زندگی می کنند

کدخبر: 930973 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟