سکانس غش آور جوک گفتن رضا عطاران برای ویشکا آسایش

ورود آقایان ممنوع فیلمی به کارگردانی رامبد جوان محصول سال 1389 می‌باشد که در تاریخ 25 خرداد 1390 اکران شد. این فیلم در تهران فیلمبرداری شده و توانست عنوان دومین فیلم پرفروش سال 1390 سینمای ایران را کسب کند.

ورود آقایان ممنوع فیلمی به نویسندگی پیمان قاسم‌خانی، تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و منیژه حکمت و به کارگردانی رامبد جوان محصول سال ۱۳۸۹ می‌باشد که در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ اکران شد. این فیلم در تهران فیلمبرداری شده و توانست عنوان دومین فیلم پرفروش سال ۱۳۹۰ سینمای ایران را کسب کند. رضا عطاران و ویشکا آسایش بازیگران اصلی فیلم هستند.

خلاصهٔ داستان ورود آقایان ممنوع

مدیر یک دبیرستان دخترانه خصوصی با ورود آقایان به مدرسه خود شدیداً مخالف است، اما وقتی دبیر شیمی دانش آموزان المپیادی به علت زایمان، شش ماه مرخصی می‌گیرد، مجبور می‌شود تا یک دبیر جایگزین به دبیرستان بیاورد؛ ولی تلاش وی برای یافتن دبیر المپیاد زن در میانه سال تحصیلی بی‌فایده است و وی مجبور است یک مرد را به عنوان تنها گزینه بپذیرد تا از رقابت المپیاد جا نماند اما ورود این آقای معلم مجرد و بی‌دست‎‌‌وپا، و شیطنت دختران دانش‌آموز، و تجرد خانم مدیر جدی و بد اخلاق که تا به حال خواستگاری نداشته، باعث ایجاد اتفاقات بسیار خنده داری می‌شود. دختران دانش‌آموز دست به یکی کرده و با کمک پدر یکی از دانش آموزان، اردویی را تدارک می‌بینند تا این دو مجرد میانسال را در روبه‌روی یکدیگر قرار دهند.

 بهاره رهنما,ورود آقایان ممنوع

بهاره رهنما

یک معلم ادبیات که یک جورهایی با چهار دانش آموز شر مدرسه همدستی می‌کند. در واقع بین بچه‌ها و خانم معلم ادبیات یک راز بزرگ وجود دارد.

پگاه آهنگرانی,ورود آقایان ممنوع

پگاه آهنگرانی

«پریا» آن قدر باهوش است و شخصیت جذابی دارد که پگاه آهنگرانی را برای اولین تجربه بازیگری در فیلم کمدی مجاب کرده: «من از آن بازیگر‌هایی نیستم که برای خودم مشخص کنم قرار است در چه ژانری کار کنم. کافی است فیلم نامه خوب باشد. من مشغول بازی در فیلم آقای بزرگ نیا بودم که خبرم کردند قرار است ورود آقایان ممنوع ساخته شود. فیلم نامه را برایم فرستادند و آن قدر برایم جذاب بود و به نظرم جای کار داشت که قبول کردم. پریا خط دهنده بچه‌هاست و در واقع مغز متفکر است تا اتفاق‌ها بیفتد.»

ویشکا آسایش,ورود آقایان ممنوع

ویشکا آسایش

یک خانم مدیر کلاسیک! یعنی از آن خانم مدیرهایی که بچه‌ها از ترسش روز و شبشان را با هم قاطی می‌کنند. خانم دارابی با آن عینکش بلای جان بچه‌ها و البته معلم شیمی است. چون برایش مهم است بچه‌های کلاس شیمی مدرسه برای المپیاد شیمی کاملا آماده شوند. «تجربه خوبی است به خصوص زمانی که روبرویت بازیگری مثل عطاران باشد. البته این را هم باید بگویم که این کار یک کمدی موقعیت است و تماشاگر قرار است به موقعیت‌ها بخندد. بنابراین لازم نیست تا بازیگر برای خنداندن ادا در آورد و کار خاصی انجام دهد» این فیلم بعد از مدت‌ها به غیبت آسایش در سینما پایان داد . چرا؟ «برای انتخاب نقش‌هایم خیلی وسواس دارم. دوست دارم درکاری باشم که برای کارگردان مهم باشد که من آن نقش را بازی کنم. در این مدت نقش‌های زیادی به من پیشنهاد شد اما آن‌ها را نپذیرفتم. اما حکایت این کار متفاوت است. در واقع کارگردان و تهیه کننده با شناخت از من به سراغم آمدند. این که آن‌ها می‌خواستند این نقش را من بازی کنم و این برایم خیلی مهم بود. اتفاقی که در نردبام آسمان هم برایم افتاده بود.»

 رضا عطاران,ورود آقایان ممنوع

رضا عطاران

رضا عطاران در فیلم «ورود آقایان ممنوع»

رضا عطاران
کدخبر: 930499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟