مدل موی عجیب اما واقعی از شبنم قلی خانی! / دهه 60 یا الان؟!

شبنم قلی خانی / شبنم قلی خانی بازیگر /بیوگرافی شبنم قلی خانی/ همسر شبنم قلی خانی /عکس شبنم قلی خانی

او دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر قبول‌شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. چندی پس از آن، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم‌اکنون فارغ‌التحصیل شده‌است. او از سال ۲۰۰۴ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می‌پرداخت. وی هم‌چنین بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می‌کرد. او استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و لیسانس طراحی صحنه را در سال ۲۰۰۰ از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت کرد. او به علت کار شخصی همسرش و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تئاتر از ابتدای سال ۱۳۹۲ به استرالیا نقل مکان کرد اما هم‌اکنون به ایران بازگشته است.

شبنم قلی خانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون تصاویری از مدل موهای جدیدش قبل رفتنش به کنسرت شهره سلطانی (ویژه زنان) منتشر کرد.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

نحوه آشنایی و ازدواج شبنم قلی خانی با همسرش

شبنم قلی خانی در سال 1386 ازدواج کرد. مراسم خواستگاری او بسیار سنتی و رسمی برگزار شد. نام همسر خانم بازیگر رضاست. او به دلیل شغل همسرش به مدت 4 سال در استرالیا زندگی کرد و درنتیجه از بازیگری و تدریس فاصله گرفت. او معتقد است که سیستم آموزشی استرالیا با ایران خیلی فرق می کند و صمیمیت خاصی در آن وجود دارد. نحوه آشنایی شبنم قلی خانی و همسرش بدین شکل بود که خواهر او و همسرش که از آنها بزرگتر هستند، دوستان صمیمی بودند. وقتی شبنم در دانشگاه قبول شدم برای درس ماکت سازی احتیاج داشت که یک نفر به او کمک کند. خواهرش هم گفت که برادر دوستش در رشته معماری تحصیل می کند و می تواند به او کمک کند. درنتیجه آشنایی خانم بازیگر و همسرش آقا رضا از ساخت این ماکت آغاز شد و درنهایت خواهرهای آنها نقشه ازدواج شان را کشیدند.

شبنم قلی خانی

کدخبر: 930330 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟