اهانت های جدید امیر تتلو / او  چرا به همه فحش می دهد؟ + گزارشی خجالت آور

امیر تتلو / بیوگرافی امیر تتلو / امیر تتلو خواننده / عکس امیر تتلو / استایل امیر تتلو

امیر تتلو در روزهای گذشته با دو حاشیه جدید برگشته است. او هم به سحر قریشی که مدتی او را همسر خود می دانست توهین کرده است. همچنین توهین تتلو به مهسا امینی در فضای مجازی پربحث شده است.

امیر تتلو

تتلو سابقه فحاشی به همه حتی مادر خودش را دارد. او بارها حتی هوادرانش را مورد فحاشی قرار داده است. از آن عجیب تر او حتی به نزدیک ترین دوستان خودش فحاشی میکند به طوری که در چند سال اخیر همه دوستانش از او دور شده اند.

او مدتی با معراج طبسی و چند آهنگساز دیگر کار می کرد ولی با آنها هم درگیر شد.

اهانت جدید امیر تتلو.

او با سپهر خلسه همکاری داشت و او را رپر خوبی می دانست. یا حتی رضا پیشرو را در حد امینم می دانست ولی به همه آنها فحاشی کرد و با آنها دعوا کرد. دعوا با علی کریمی و بسیاری از چهره های مطرح از سابقه های اوست.

جدیدترین حاشیه امیر تتلو

طی روزهای گذشته همزمان با سالگرد درگذشت مهسا امینی، امیر تتلو متنی منتشر کرده که خبرساز شده است.

او در متنی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده با فحاشی به مهسا امینی او را مقصر افت تعداد فالوورهایش دانسته است. اتفاقی که تتلو مدعی‌ست باعث افت ۲۰۰هزار یورویی درآمدش شده است. او فحاشی را فقط به مهسا امینی محدود نکرده و به هوادارانش هم توهین کرده است.

تتلو در بخشی از متنش تهدید کرده که با وجود چنین فضایی احتمال دارد کنسرت‌هایش را لغو کند. همزمان عده زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی تلاش دارند صفحات مربوط به تتلو را ریپورت کنند. آن‌ها فحشای تتلو را از مصادیق ریپورت دانسته‌اند.

کدخبر: 929602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟